Guest braze Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2004 terve vaan kaikille. mistä lähteä kyselemään tuollaisia umpioita jotka kuvassa olevassa camarossa ovat? löytyykö joltain tarvikkeena vai onko vain alkuperäiset ainoa vaihtoehto? ja jos joku osaa vielä sanoa missä hinnoissa ovat niin suuri kiitos... EDIT: en saanu kuvaa laitettua niin tuossa linkki: http://www.tqhq.ee/gals/peep/009.jpg
z-man Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2004 mikä valoja vaivaa? kysäse 0400-662664
gmc63 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2004 Ostin just kesällä RP:stä maksoi n.100€ pari :)US partsissa 1kpl 105€Mulla ainakin on alkuperäiset joista ei voi lamppua vaihtaa vaan pitää ostaa koko umpio :'(
peep Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2004 Niitä pitäis olla jokaisen jennkiautojen varasoakaupan hyllyllä tarvikkeosana- made in china. Täällä maksaa €50. On muuten hyvännäköinen Camaro siellä kuvassa.
Guest braze Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2004 sehän on mitä kaunein kelpais kyllä mullekkin mutta siis omaan autooni (jaappanin ihme) vaan olen ettinyt pieniä ajovaloja ja nuo on pienimmät ku oon nähny. onko noita ollut tarjolla vaan joihinkin tiettyihin malleihin vai ihan tietyn ikävuoden malleissa? täytyy poiketa käymään jossain tarvikeliikeessä ens viikolla. kiitos jo vastanneille
TexFinn Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2004 onko noita ollut tarjolla vaan joihinkin tiettyihin malleihin vai ihan tietyn ikävuoden malleissa? 93-97 Camaroissahan noita.
peep Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2004 Niin olikin, taiwan. Vaneissa on mielestäni samat valot ?
Guest braze Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2004 eikö vaneissa ole korkeammat umpiot, ainakin mun mielestä...
gmc63 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2004 Mun mielestä vaneissa on saman kokoiset valot ku esim 3gen camaroissa ja sit noissa gm:n farkuissa eli hieman isommat
Guest braze Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2004 Niitä pitäis olla jokaisen jennkiautojen varasoakaupan hyllyllä tarvikkeosana- made in china. Täällä maksaa €50. On muuten hyvännäköinen Camaro siellä kuvassa. onko sulla jotain netti osoitetta esim josta kysyä noita halpoja valoja?
TexFinn Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2004 Niitä pitäis olla jokaisen jennkiautojen varasoakaupan hyllyllä tarvikkeosana- made in china. Täällä maksaa €50. On muuten hyvännäköinen Camaro siellä kuvassa. onko sulla jotain netti osoitetta esim josta kysyä noita halpoja valoja? Tuossa sivun alalaidassa on linkki ainakin Racers Placen sivulle. Sieltahan jengi kasittaakseni on saanut hyvia diileja.
gmc63 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2004 No mulla tulee nyt sit SWT:stä huomenna haen hinta 68,85€kpl :'(Mutta ainoo paikka jos ei oteta metroautoa lukuun oli muuten metrossakin noi ajovalot 40€halvemmat ku US-PARTSISSA ;)Mutta us partsissa ei ollut tällähetkellä :(Ku kyselin eilen niin tossa 4gen camarossa on ihan oman kokoiset valot 10mm matalemmat ku noissa vaneissa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään