Jump to content

camaron ajovalot...

Guest braze

Recommended Posts

Kirjoitettu

terve vaan kaikille. mistä lähteä kyselemään tuollaisia umpioita jotka kuvassa olevassa camarossa ovat? löytyykö joltain tarvikkeena vai onko vain alkuperäiset ainoa vaihtoehto? ja jos joku osaa vielä sanoa missä hinnoissa ovat niin suuri kiitos...

EDIT: en saanu kuvaa laitettua niin tuossa linkki: http://www.tqhq.ee/gals/peep/009.jpg

Kirjoitettu

Ostin just kesällä RP:stä maksoi n.100€ pari :)US partsissa 1kpl 105€Mulla ainakin on alkuperäiset joista ei voi lamppua vaihtaa vaan pitää ostaa koko umpio :'(

Kirjoitettu

Niitä pitäis olla jokaisen jennkiautojen varasoakaupan hyllyllä tarvikkeosana- made in china. Täällä maksaa €50.

On muuten hyvännäköinen Camaro siellä kuvassa. :P

Kirjoitettu

sehän on mitä kaunein ;) kelpais kyllä mullekkin :) mutta siis omaan autooni (jaappanin ihme) vaan olen ettinyt pieniä ajovaloja ja nuo on pienimmät ku oon nähny. onko noita ollut tarjolla vaan joihinkin tiettyihin malleihin vai ihan tietyn ikävuoden malleissa? täytyy poiketa käymään jossain tarvikeliikeessä ens viikolla. kiitos jo vastanneille :)

Kirjoitettu
onko noita ollut tarjolla vaan joihinkin tiettyihin malleihin vai ihan tietyn ikävuoden malleissa?

93-97 Camaroissahan noita. ;)

8)

Kirjoitettu

eikö vaneissa ole korkeammat umpiot, ainakin mun mielestä...

Kirjoitettu

Mun mielestä vaneissa on saman kokoiset valot ku esim 3gen camaroissa ja sit noissa gm:n farkuissa eli hieman isommat :D

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Niitä pitäis olla jokaisen jennkiautojen varasoakaupan hyllyllä tarvikkeosana- made in china. Täällä maksaa €50.

onko sulla jotain netti osoitetta esim josta kysyä noita halpoja valoja?

Kirjoitettu

onko sulla jotain netti osoitetta esim josta kysyä noita halpoja valoja?

Tuossa sivun alalaidassa on linkki ainakin Racers Placen sivulle. ;) Sieltahan jengi kasittaakseni on saanut hyvia diileja. :)

8)

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

No mulla tulee nyt sit SWT:stä huomenna haen hinta 68,85€kpl :'(Mutta ainoo paikka jos ei oteta metroautoa lukuun oli muuten metrossakin noi ajovalot 40€halvemmat ku US-PARTSISSA ;)Mutta us partsissa ei ollut tällähetkellä :(Ku kyselin eilen niin tossa 4gen camarossa on ihan oman kokoiset valot 10mm matalemmat ku noissa vaneissa >:(

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...