Jump to content

3 gen Firebirdin kyhmykonepelti

Recommended Posts

Kirjoitettu

Oisko jollain kuvaa tästä? Jos vaikka pellistä koittais leipoo sellast omaan normi peltiin..

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Jäsenosiosta löytyy mun (ja  muidenkin ) formuloista kuvia. Kyhmypelti on vakiona formuloissa.  Tai googleen "firebird formula"

Kirjoitettu

Kyl tossa kattonu mut eip oo löytyny muutaku päällipuolen kuvia. Ei yhtään missä näkyis pelti alapuolelta tai kuskinpaikalta katsottuna.

Kirjoitettu

Onpas metkaa jos ei löydy konehuoneesta kuvia niin, että pelti näkyy ??? Joka tapauksessa on varmasti huomattavasti helpompaa vaihtaa Formulan konepelti, kun mitä yrittää tehdä itse. Tuo alkuperäinen kyhmy kun ei ole mistään kohtaa symmetrinen, niin samanlaisen saaminen ilman muottia kuvien perusteella on melko mahdoton  tehtävä. Lisäksi voit myydä sen alkuperäisen.

Kirjoitettu

Ja jättäisin tekemisen ilon pois?? ;) Ei ainakaan pikaselle haulla löytyny muita kuvia.. No aikaa on viel kattella mut eip hirveesti noita peltejä oo myytävänä.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Kiitti kuvista.. Rupee pikku hiljaa mittasuhteet hahmottumaan.

Kirjoitettu

Kiitti kuvista.. Rupee pikku hiljaa mittasuhteet hahmottumaan.

Kuvia saa aika helposti, tarttetko metrimitan mukaan kuviin? Tai jostain toisesta ilmansuunnasta otettuja?
Kirjoitettu

Kuvia saa aika helposti, tarttetko metrimitan mukaan kuviin? Tai jostain toisesta ilmansuunnasta otettuja?

Jos sais sen kohan mistä kyhmy alkaa ja loppuuu.  Hiukan on kuvista päätelly mut jos todellakin viittit mitata ni iso kiitos.. Ja jossain miitis kyl muutaman kaljan tarjoon  ;D

Kirjoitettu

Takaosan leveys, vähän näköjään tarkkuus kärsii pienenettäessä, mutta jospa noista olis apua.

leveys.jpg}

Kirjoitettu

Ja jättäisin tekemisen ilon pois?? ;) Ei ainakaan pikaselle haulla löytyny muita kuvia.. No aikaa on viel kattella mut eip hirveesti noita peltejä oo myytävänä.

Mulla ois ylimääräinen Firebirdin kyhmykonepelti väri musta.

Kirjoitettu

Mulla ois ylimääräinen Firebirdin kyhmykonepelti väri musta.

Mikäs ois hinta??

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...