TomiV Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2010 Oisko jollain kuvaa tästä? Jos vaikka pellistä koittais leipoo sellast omaan normi peltiin..
F350 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2010 Jäsenosiosta löytyy mun (ja muidenkin ) formuloista kuvia. Kyhmypelti on vakiona formuloissa. Tai googleen "firebird formula"
TomiV Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2010 Kyl tossa kattonu mut eip oo löytyny muutaku päällipuolen kuvia. Ei yhtään missä näkyis pelti alapuolelta tai kuskinpaikalta katsottuna.
F350 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2010 Onpas metkaa jos ei löydy konehuoneesta kuvia niin, että pelti näkyy Joka tapauksessa on varmasti huomattavasti helpompaa vaihtaa Formulan konepelti, kun mitä yrittää tehdä itse. Tuo alkuperäinen kyhmy kun ei ole mistään kohtaa symmetrinen, niin samanlaisen saaminen ilman muottia kuvien perusteella on melko mahdoton tehtävä. Lisäksi voit myydä sen alkuperäisen.
TomiV Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2010 Ja jättäisin tekemisen ilon pois?? Ei ainakaan pikaselle haulla löytyny muita kuvia.. No aikaa on viel kattella mut eip hirveesti noita peltejä oo myytävänä.
F350 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2010 Otin pari kuvaa tosta mun Formulan konepellistä: Sisältä:
TomiV Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2010 Kiitti kuvista.. Rupee pikku hiljaa mittasuhteet hahmottumaan.
F350 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2010 Kiitti kuvista.. Rupee pikku hiljaa mittasuhteet hahmottumaan. Kuvia saa aika helposti, tarttetko metrimitan mukaan kuviin? Tai jostain toisesta ilmansuunnasta otettuja?
TomiV Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2010 Kuvia saa aika helposti, tarttetko metrimitan mukaan kuviin? Tai jostain toisesta ilmansuunnasta otettuja? Jos sais sen kohan mistä kyhmy alkaa ja loppuuu. Hiukan on kuvista päätelly mut jos todellakin viittit mitata ni iso kiitos.. Ja jossain miitis kyl muutaman kaljan tarjoon
F350 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2010 Muutama kuva lisää, Kyhmyn etuosa:
F350 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2010 Takaosan leveys, vähän näköjään tarkkuus kärsii pienenettäessä, mutta jospa noista olis apua.
Guest Kasa Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2010 Ja jättäisin tekemisen ilon pois?? Ei ainakaan pikaselle haulla löytyny muita kuvia.. No aikaa on viel kattella mut eip hirveesti noita peltejä oo myytävänä. Mulla ois ylimääräinen Firebirdin kyhmykonepelti väri musta.
TomiV Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2010 Mulla ois ylimääräinen Firebirdin kyhmykonepelti väri musta. Mikäs ois hinta??
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään