Guest Jake77 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Eli kun uudet nostajat,tangot+rockerit niin tarviiko sitä perusennakkoa,puolta kierrosta käydä säätämään uudestaan ku kone on käyny? Ei kai siellä mikään voi väljentyä?
mikke Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 jos ensimmäinen asennus on tehty hyvin ni ei tarvii, ite oon joskus kiristäny liikaa ja venttiili on ruvennu kantamaan
Guest Jake77 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Joo se puol kiekkaa on aika tarkka,voi mieluusti panna vaikka vaan varttikierroksen.Tänks,näin ajattelinkin että mikään niistä osista ei anna "periks"...
Crisis Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2010 Jos on uudet vipat niin riippuen tyypista mutterit voi loystya jos ei oo vaihettu, mulla lahti keinujen lukkomutterit aukeamaan. Tosin koitin kayttaa vanhoja uudestaan, ei olis kannattanut kun paasin viikon ajon jalkeen saataa keinut uusiks. Tajusin onneks vaihtaa mutterit samalla. Ja itte panin varttikieroksen ku jostain syysta vaikka pyoritin oljypumppua porakoneella en saanu nostaria primattua kunnolla. Saadin lopuks kone kaynnissa keinut, mutta sillonkin puol kierrosta tuntu vaha liian tarkalta ku osa alko kantamaan.
Mopo305 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2010 Mä olen aina kiriny 3/4 osa kierrosta,ja hyvin on pelannu
Haapis Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2010 Mä olen aina kiriny 3/4 osa kierrosta,ja hyvin on pelannu Sama homma.
Mopo305 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2010 Jotkut,vetää täyden kierroksen.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään