-vellu Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2010 Tarttis pari pientä juttua. Mahtuisko jonkun kanssa kimppaan?
Z-mo Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2010 Tarttis pari pientä juttua. Mahtuisko jonkun kanssa kimppaan? Kuinka nopsaan tarvit? Oon tilaamassa kyllä lähiaikoina kaikkea pientä...
-vellu Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2010 Kuinka nopsaan tarvit? Oon tilaamassa kyllä lähiaikoina kaikkea pientä... Ei ole kova kiire. Viikon voin ainakin odottaa.
Z-mo Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2010 Ei ole kova kiire. Viikon voin ainakin odottaa. Laita vaan osanumeroja tulemaan, koitan laittaa tilausta vetämään ens viikon aikana.
Hietala81 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2010 Mahtuuko mukaan, ois vesipumppu + termari tarve saada ? Pumppu: GMB-130-1250 Termari : HYP-1018 Yht.40,90 dollaria + kulut. -esa
jeretz Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2010 Mahtuisiko tollanen mittarikin samaan tilaukseen? http://www.summitracing.com/parts/ATM-3363/
Hietala81 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2010 Huolitaanko tähän mukaan vai pitääkö tilata itse ??
Z-mo Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2010 Huolitaanko tähän mukaan vai pitääkö tilata itse ?? Tästä pikku tilauksesta on muodostumassa vähän isompi tilaus. Täytyy nyt vähän kattoa kuinka iso potti tästä on kehittymässä. Ilmoittelen kyllä kaikille kiinnostuneille tässä lähiaikoina. Painopiste täytyisi kyllä pitää pienessä ja kevyessä tavarassa. Vesittyy muuten vähän se oma tarkoitus, koska en ite tarvi mitään isoa roinaa... Mutta palataan tähän vähän myöhemmin.
pantera Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2010 Tästä pikku tilauksesta on muodostumassa vähän isompi tilaus. Niinhän se aina käy eilen panin tulille oman" harrastajaköörin" pikkutilauksen paino sanalla pikku ja..... $4700 vilahti visalta
-vellu Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2010 Niinhän se aina käy eilen panin tulille oman" harrastajaköörin" pikkutilauksen paino sanalla pikku ja..... $4700 vilahti visalta Pohjanmaalla kaikki (myös pikkutilaukset) on suurta
Z-mo Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2010 Tilaus lähti Summitille, kaikille halukkaille on tavarat tulossa...
Z-mo Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2010 Aina oon vähän myöhässä... Älä vaivu synkkyyteen. Jos vanhat merkit pitää paikkansa niin kohta oon taas jotain palikkaa tuolta tilailemassa...
Nova Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2010 Aina oon vähän myöhässä... Akka hukku kaivoon, piika pamahti paksuksi ja perunat jääty maahan. Nosto tuli liian myöhään kaikissa....
-vellu Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2010 Akka hukku kaivoon, piika pamahti paksuksi ja perunat jääty maahan. Nosto tuli liian myöhään kaikissa....
Hietala81 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2010 Onkos tästä tilauksesta mitään tietoa? joko on suomeen saapunut ?
Z-mo Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2010 Onkos tästä tilauksesta mitään tietoa? joko on suomeen saapunut ? On tietoa. Osa kamoista puuttui Summitin varastosta, joten jäätiin oottelemaan että kaikki kamat on läjässä ja lähtee sitten Suomeen. Tavarat on lähtenyt jo, ja pitäisi olla lähipäivinä Suomessa. Ei huolta, kyllä heti ilmoittelen kun kamat on mulla.
Hietala81 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2010 On tietoa. Osa kamoista puuttui Summitin varastosta, joten jäätiin oottelemaan että kaikki kamat on läjässä ja lähtee sitten Suomeen. Tavarat on lähtenyt jo, ja pitäisi olla lähipäivinä Suomessa. Ei huolta, kyllä heti ilmoittelen kun kamat on mulla. Ok, hyvä. Mielenkiintoista nähdä et jääkö vesipumppu suomen hintoja halvemmaksi kulujen kerakin
Z-mo Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2010 Vellu! Sun postilaatikko on niin sanotusti full!
-vellu Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2010 Vellu! Sun postilaatikko on niin sanotusti full! Tyhjätty
Z-mo Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2010 Tyhjätty Enpä mitään ihmeempää sinne olis vielä laittanukkaan. Rojut on mulla hyppysissä, laitan sitten tarkempaa maksutietoa kunhan selviää mitä verottaja haluaa repiä meidän kukkaroista...
Z-mo Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2010 Tyhjätty Joudut tyhjää uudestaan, taas täynnä. Laitan vähän maksutietoja...
zodiack Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2010 uusia tilauksia??? tarvis yhet jouset
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään