pate Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 kun tuo haltekki ei rupee sääteleen tuota tyhjänkäyntiä niin mites jos ruuvaa läpistä tyhjänkäyntiä isommalle niin tarviiko tehdä/säätää mitään muuta .onnistuuko Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soppa Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 kun tuo haltekki ei rupee sääteleen tuota tyhjänkäyntiä niin mites jos ruuvaa läpistä tyhjänkäyntiä isommalle niin tarviiko tehdä/säätää mitään muuta .onnistuuko Ainakin pitää kalibroida kaasuläpän asento uudelleen. Se on se juttu kun kone pyytää olemaan ensin koskematta kaasuun ja sitte painamaan kaasun pohjaan. Kyllähän se säätöihin vaikuttaa hieman ainakin pintakaasukartoillakin, mutta en tiedä, joutuuko enempi sitten säätöjä muokkaileen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pile Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 kun tuo haltekki ei rupee sääteleen tuota tyhjänkäyntiä niin mites jos ruuvaa läpistä tyhjänkäyntiä isommalle niin tarviiko tehdä/säätää mitään muuta .onnistuuko mikä ongelman nimi on kyllähän haltekis tuo tyhjäkäynti moottorin säätö ohjelma on.onko joku oleellinen puute kun et tuota käytä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pate Posted May 5, 2010 Author Share Posted May 5, 2010 mikä ongelman nimi on kyllähän haltekis tuo tyhjäkäynti moottorin säätö ohjelma on.onko joku oleellinen puute kun et tuota käytä. kylmänä käy hyvin tyhjänkäyntiä mut lämpimällä koneella, varsikin kun ajaa jonku matkaa niin sitte tyhjän käynti katoaa. eli kun ajossa nostaa jalan kaasulta ja antaa auton rullata niin se sammuu saman tien. vetää hyvin ja toimii muuten mutta tuo tyhjän käynti on hukassa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pate Posted May 5, 2010 Author Share Posted May 5, 2010 kylmänä käy hyvin tyhjänkäyntiä mut lämpimällä koneella, varsikin kun ajaa jonku matkaa niin sitte tyhjän käynti katoaa. eli kun ajossa nostaa jalan kaasulta ja antaa auton rullata niin se sammuu saman tien. vetää hyvin ja toimii muuten mutta tuo tyhjän käynti on hukassa. p.s manuaali Link to comment Share on other sites More sharing options...
pate Posted May 6, 2010 Author Share Posted May 6, 2010 miten mää pystyn varmistaan että iac on kiinni ennen kun säädän läppiä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pate Posted May 7, 2010 Author Share Posted May 7, 2010 olipas visanen kysymys Link to comment Share on other sites More sharing options...
balez Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 olipas visanen kysymys http://www.handen.us/caprice/iac.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
pate Posted May 7, 2010 Author Share Posted May 7, 2010 http://www.handen.us/caprice/iac.html niin pitäskö tuon ohjeen toimia haltekillakin Link to comment Share on other sites More sharing options...
balez Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 niin pitäskö tuon ohjeen toimia haltekillakin ai vittu.. puusilmä.. emt tän takia mulla ei oo haltekkia ku ei vittu mistään mitää tiedä pahoitteluni mutta ajattelin että jos ajat iac kiinni niin eikös se ole sillon kiinni.. sitten läpät kiinni ja ja iac töpseli takas paikoillee ja ja..mites haltekissa, saako sieltä itse annettua tyhjäkäynti nopeuden mitä moottorin sitten pitäisi noudattaa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cujo Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 ai **sviddu**.. puusilmä.. emt tän takia mulla ei oo haltekkia ku ei **sviddu** mistään mitää tiedä pahoitteluni mutta ajattelin että jos ajat iac kiinni niin eikös se ole sillon kiinni.. sitten läpät kiinni ja ja iac töpseli takas paikoillee ja ja..mites haltekissa, saako sieltä itse annettua tyhjäkäynti nopeuden mitä moottorin sitten pitäisi noudattaa? Saa ohjattua iac:tä erikseen. Eli sieltä output optionsista idle speed control disapled niin silloin ei käytä iac:tä (on valinnainen). Ja voihan sieltä säätää sen kierrokset vielä alemmas kuin normi tyhjäkäynnillä on. Ja sitten säätää normikartalla (huomioi ettei 500rpm kartta ole sillä kohdalla silloin suuremmalla kuin 1000rpm kartta) kierrokset kohdalleen muuten alkaa helposti humppaamaan kierrokset. Näin ainakin omassani on ja toimii ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now