Jump to content

läppien säätö


Recommended Posts

kun tuo haltekki ei rupee sääteleen tuota tyhjänkäyntiä niin

mites jos ruuvaa läpistä tyhjänkäyntiä isommalle niin tarviiko tehdä/säätää mitään muuta .onnistuuko

 

Link to post
Share on other sites

kun tuo haltekki ei rupee sääteleen tuota tyhjänkäyntiä niin

mites jos ruuvaa läpistä tyhjänkäyntiä isommalle niin tarviiko tehdä/säätää mitään muuta .onnistuuko

 

Ainakin pitää kalibroida kaasuläpän asento uudelleen. Se on se juttu kun kone pyytää olemaan ensin koskematta kaasuun ja sitte painamaan kaasun pohjaan. Kyllähän se säätöihin vaikuttaa hieman ainakin pintakaasukartoillakin, mutta en tiedä, joutuuko enempi sitten säätöjä muokkaileen...

Link to post
Share on other sites

kun tuo haltekki ei rupee sääteleen tuota tyhjänkäyntiä niin

mites jos ruuvaa läpistä tyhjänkäyntiä isommalle niin tarviiko tehdä/säätää mitään muuta .onnistuuko

 

mikä ongelman nimi on kyllähän haltekis tuo tyhjäkäynti moottorin säätö ohjelma on.onko joku oleellinen puute kun et tuota käytä.

Link to post
Share on other sites

mikä ongelman nimi on kyllähän haltekis tuo tyhjäkäynti moottorin säätö ohjelma on.onko joku oleellinen puute kun et tuota käytä.

kylmänä käy  hyvin tyhjänkäyntiä mut lämpimällä koneella, varsikin kun ajaa jonku matkaa niin sitte tyhjän käynti katoaa. eli kun ajossa nostaa jalan kaasulta ja

antaa auton rullata niin se sammuu saman tien. vetää hyvin ja toimii muuten mutta tuo tyhjän käynti on hukassa.

Link to post
Share on other sites

kylmänä käy  hyvin tyhjänkäyntiä mut lämpimällä koneella, varsikin kun ajaa jonku matkaa niin sitte tyhjän käynti katoaa. eli kun ajossa nostaa jalan kaasulta ja

antaa auton rullata niin se sammuu saman tien. vetää hyvin ja toimii muuten mutta tuo tyhjän käynti on hukassa.

 

p.s manuaali

Link to post
Share on other sites

niin pitäskö tuon ohjeen toimia haltekillakin ???

ai vittu.. puusilmä.. emt  ;D tän takia mulla ei oo haltekkia ku ei vittu mistään mitää tiedä  ;D pahoitteluni

mutta ajattelin että jos ajat iac kiinni niin eikös se ole sillon kiinni.. sitten läpät kiinni ja ja iac töpseli takas paikoillee ja ja..mites haltekissa, saako sieltä itse annettua tyhjäkäynti nopeuden mitä moottorin sitten pitäisi noudattaa?

Link to post
Share on other sites

ai **sviddu**.. puusilmä.. emt  ;D tän takia mulla ei oo haltekkia ku ei **sviddu** mistään mitää tiedä  ;D pahoitteluni

mutta ajattelin että jos ajat iac kiinni niin eikös se ole sillon kiinni.. sitten läpät kiinni ja ja iac töpseli takas paikoillee ja ja..mites haltekissa, saako sieltä itse annettua tyhjäkäynti nopeuden mitä moottorin sitten pitäisi noudattaa?

 

Saa ohjattua iac:tä erikseen. Eli sieltä output optionsista    idle speed control    disapled        niin silloin ei käytä iac:tä (on valinnainen). Ja voihan sieltä säätää sen kierrokset  vielä alemmas kuin normi tyhjäkäynnillä on.

Ja sitten säätää normikartalla (huomioi ettei 500rpm kartta ole sillä kohdalla silloin suuremmalla kuin 1000rpm kartta) kierrokset kohdalleen muuten alkaa helposti humppaamaan kierrokset.

Näin ainakin omassani on ja toimii ok

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...