Jump to content

TH700 vaihteen valitsimen kahva

Recommended Posts

Kirjoitettu

Elikkä tossa mun ruoskassa on rikottu toi alkuperänen vaihdekeppi, oisko jollain kuvaa miten se toimii tai mitä hilppeitä siihen pitää olla. Ite kahva löytyy kyllä, mutta sisuskalut on hukassa.  :-\

Oisko jotain räjäytys kuvaa tms ??

kiitos.

-esa

Kirjoitettu

Kellään mitää piirrosta?, mitä kahva sisältää?  jos vaikka sais ton kahvan jollai patentilla pelaa.. nykynen rosteri pätkä viritys on turhanki karu  ;D

Kirjoitettu

Kellään mitää piirrosta?, mitä kahva sisältää?  jos vaikka sais ton kahvan jollai patentilla pelaa.. nykynen rosteri pätkä viritys on turhanki karu  ;D

Otapa itse kuva siitä, niin joku vois kertoa mitä puuttuu  ;)

Kirjoitettu

Otapa itse kuva siitä, niin joku vois kertoa mitä puuttuu  ;)

No ku ei ole ku pelkkä T-kahva jossa nappi.  ;D  Kiinostaa lähinnä mekanismi jolla tuo nappi painaa sitä lukkoa pois joka estää esim P ltä vaihteelle vaihdon jne...

Nykynen viritys on pelkkä rosteri putken pätkä ja joku metalli tanko, kahvaa alas painamalla menee toi lukko pois..sekavaa tekstiä mut voin yrittää tarkentaa  ;D

http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=47529.75 tuolla kuva nykyvirityksestä  \m/

Kirjoitettu

putkihan siin alunperin on sen putken sisällä on metallitanko mikä painaa lukkopalaan mahdollistaen kepin liikkumisen. siin sun alkuperäsen t-kahvan painonapissa pitäs olla kiilan muotonen valos mikä painaa metallitankoa nappia painettaesa. kahva kiinnittuu sihen putkeen u-muotosella lukkosokalla joka läytyy kahvan rungosta etupuolelta kun nappi on vasemmalle.

vielä sekavampi vastaus :o

Kirjoitettu

Eihän tuosta periaatteessa puutu kuin "shifter knob"

Oisko se soumeksi sitten vaihdekepinnuppi.

Teippiviritykset hemmettiin ja uus nuppi.  m/

http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?action=dlattach;topic=47529.0;attach=28847;image

Kirjoitettu

mulla olis ollu tosta mun 3g camarosta se koko mekanismi irti kun vaihdoin megashifteriin, kävin tallissa etsimässä mut ei löydy prkl :-[

Kirjoitettu

käytettyjäkin ois, 85-92 Firebird leather shifter and e-brake handles     http://thirdgenranch.com/-strse-609/85-dsh-92-Firebird-leather-shifter/Detail.bok

Tuolta varmaa tilaan jos ny saavat se mun levikkeen palan sieltä tulee, rahat ainakin on menny tililtä  ;D

Toki jos jollain on köyhälle luovuttaa edullisesti T-kahva ni saa ilmotella. Se lukko sokka mulla taitaa olla. Pitää katsoa viel et mikä tosta on rikki ku nykii noi teipit mäkeen :)

Kirjoitettu

Toki jos jollain on köyhälle luovuttaa edullisesti T-kahva ni saa ilmotella. Se lukko sokka mulla taitaa olla. Pitää katsoa viel et mikä tosta on rikki ku nykii noi teipit mäkeen :)

Kysy Vesbalta jos sillä on viel talles se t-kahva, tarjos sitä mulle kun kävin siltä lootan ostamassa, mut en huolinu ku oli toi b&m mielessä. tästäkin aikaa puolitoista vuotta, eli todennäköisesti lentänyt romukoppaan  :-\  tai osta mekasifteri, kallis mutta...  \m/

Kirjoitettu

Megasifteri ois kyl haavena, mut on paljo tärkeemipiä juttuja ennnen sitä, penkkien verhoilu...maalaus....virit...ja suomikilvet ois kivat..verolappua odotellessa  ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...