Jump to content

275/40...

tournee

Recommended Posts

Kirjoitettu

Olis renkaiden osto edessä.Aattelin,et olisko tuollaisille 9,5 tuuman takavanteille mukavat 275/40/17 renkaat?Ei pitäis,tulla yli mitenkään pahasti? ???

Vai mitä arvon raati on mieltä..  ::)

Kirjoitettu

Ok.. täytyy,sit käydä ostelemassa sellaiset.Jotenkin on sellainen olo,et saattaapi kulua vilkkaasti nuo renkaat,kun saa biilin ajo kuntoon... ;D

Kirjoitettu

Sopii kelvosti, omassa pirssissä tuollainen kombinaatio.

joo, toki mulla oli toi koko 4g:ssä ja laitos näytti maasturilta,

nyt on vähän isompaa, ;D

Kirjoitettu

joo, toki mulla oli toi koko 4g:ssä ja laitos näytti maasturilta,

Häh ?

Kirjoitettu

Häh ?

siis -99 transu alkuperäiset 275x40x17 aluvanteilla oli maasturin näkönen, :W :W

Kirjoitettu

siis -99 transu alkuperäiset 275x40x17 aluvanteilla oli maasturin näkönen, :W :W

Sulla oli rumat vanteet vaan ...  ;D

Kirjoitettu

Sulla oli rumat vanteet vaan ...   ;D

toki oli vanteetkin rumat, mutta pienet donitsit isossa pyöräkotelossa

otti eniten silmään, ;D ;D

Kirjoitettu

Mulla on joka nurkassa 275/40R17, eikä nuo nyt niin kamalat ole..

http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?action=dlattach;topic=29318.0;attach=25718;image

Kirjoitettu

No ei - ei sinne päinkään.

Kirjoitettu

http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?action=dlattach;topic=29318.0;attach=25718;image

siis ei noi ole pahan näkööset, mutta aika paljon on tyhjää kummin ja kotelon välissä, :W :W

Kirjoitettu

siis ei noi ole pahan näkööset, mutta aika paljon on tyhjää kummin ja kotelon välissä, :W :W

Jousista pois jos vituttaa..

Kirjoitettu

mulla on pemarissa 9,5" vanteilla 265/30/19. näyttää ja on matalat+ vetelee urissa helvetisti+ jokaisen montun tuntee hanurissa. varmasti tollaset 40 sarjalaiset on mukavammat ajella m/

Kirjoitettu

mulla on pemarissa 9,5" vanteilla 265/30/19. näyttää ja on matalat+ vetelee urissa helvetisti+ jokaisen montun tuntee hanurissa. varmasti tollaset 40 sarjalaiset on mukavammat ajella m/

Mulla on pemaris 18" ja ei mitään ropleemaa.

Korjaa romus  ;D

Kirjoitettu

joo, etupäässä on mulla 245x 40x19, aiemmin oli 275x40x17

ja veteli ihan sairaasti, :'(

Kirjoitettu

Onkos tuossa 9,5 tuuman vanteet joka nurkissa?

Kirjoitettu

Hhhmm,olisko tuo 265 ehkäpä sit parempi..hirveesti ei voi tiputtaa alustaa enää,kun alkaa tipuu alustasta sit jotain,kun ajelee... ;D Vähä se on kivireki,mutta onneks tuo ajelu tulee lähinnä olemaan sellaista huvi/lähi krusailua.

Kirjoitettu

Hhhmm,olisko tuo 265 ehkäpä sit parempi..hirveesti ei voi tiputtaa alustaa enää,kun alkaa tipuu alustasta sit jotain,kun ajelee... ;D Vähä se on kivireki,mutta onneks tuo ajelu tulee lähinnä olemaan sellaista huvi/lähi krusailua.

toki takana voi olla leveemmät,

edessä on ongelma nää meiään uraset tiet,

Kirjoitettu

eturenkaat kannattaa pitää halkasialtaan lähellä alkuperästä mitattaa ettei rupee ottaa kääntäes sisälokariin kiinni, 275/40-17 on hyvin lähellä alkuperästä ja mahtuu kyl.

Kirjoitettu

eturenkaat kannattaa pitää halkasialtaan lähellä alkuperästä mitattaa ettei rupee ottaa kääntäes sisälokariin kiinni, 275/40-17 on hyvin lähellä alkuperästä ja mahtuu kyl.

toki voi, itte koin, että 275 edessä oli liian leveät meidän urasille teille,

siks pistin 245 eteen,

Kirjoitettu

toki voi, itte koin, että 275 edessä oli liian leveät meidän urasille teille,

siks pistin 245 eteen,

joo o mut jos sitä 245 tarjoo 5 liian suurella profiililla voipi tulla ahasta erityisesti eturenkaan etupuolella, testattu juttu ;)

Kirjoitettu

Suomen tiet kyllä rapistuu sellaista vauhtia,että....!Aatellaan e4 tietä,mikä on pääväylä,niin välillä tuntuu kärrypoluilta!Olin tuolla Ruotsissa töissä parina vuonna,niin siellä ne vasta kapeita oli.Valllankin sellaiset sivutiet..Ja valkoisen viivan jälkeen alkoi hirveet ojat!Sitä jotenkin sumussa,ajeli yöllä mielellään vähä keskemmällä.Pari peiliä meni rikki työautosta.

Niinhän tuonne vanteelle menis,mutta haluan sen olevan lähellä,sitä vanteen reunaa.Omaa silmää miellyttää sellainen.

Kirjoitettu

Siis taakse tulee ainostaan nuo 275:set,ja eteen tulee 225.set

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...