Jump to content

TURVATYYNYN VIANHAKU

Guest DARK FIREBIRD

Recommended Posts

Guest DARK FIREBIRD

Nyt kun toi turvatyynyn "rikki"valo palaa , niin olisiko mahdollista ,että se valo ilmoittaa vilkkumalla missä vika?

Kun laitan virrat päälle niin valo syttyy hetkeks ja sen jälkeen vilkkuu 6 kertaa ja jää palamaan seitsämännellä.

Eli vilkuttaa 6 tai 7 kertaa.Olisko sama sydeemi kuin ecm:ssä

Onko jollakin viisautta antaa tai joku sivu netissä tai jotain.

Minä tiedän jotta teihin voi luottaa ;)

Mulla on 91:sen Firebirdin Service Manual, huonolla kielitaidolla pikaisesti katsottuna vikakoodien purku tapahtuu siten, että virrat päälle ja sen jälkeen ALDL liittimien A ja K välille jumpperi ja sitten alkais välähteleen koodia.

Koodien selitykset kyllä löytyy mutta tää kielitaito tuottaa vähä ongelmia.

Guest DARK FIREBIRD

Minäpä koitan huomenna mitenkä alkaa koodit tulemaan.

Jos saan koodin selville niin,jos viitsit niin laita vaikka englanniksi koodin merkitys.

huom. jos toi ameriikan gm:n systeemillä on yhteväisyyksiä muiden turvavaruste systeemien kans niin se vika valo ei sammu vaikka korjaisitkin sen vian itse vaan se täytyy käydä merkkiliikkeessä kuittaa siihen tarkoitetulla ohjelmalla pois eli yleensä on parempi aloittaa sen vian etsiminen merkkiliikkeessä ja kun vika selviää miettii sitten antaako merkkiliikkeen korjata sen vai yrittääkö itse. yleensä on kait niin et noi vikavalot saadaan sytyymään omaa tyhmyyttään kun käytetään jonkin siihen liittyvän turvavarusteen johto irti silloin kun auto on "virrassa" eli mitään vikaa todellisuudessa ei ees oo.

• 2 years later...