Guest DARK FIREBIRD Posted August 31, 2004 Share Posted August 31, 2004 Nyt kun toi turvatyynyn "rikki"valo palaa , niin olisiko mahdollista ,että se valo ilmoittaa vilkkumalla missä vika? Kun laitan virrat päälle niin valo syttyy hetkeks ja sen jälkeen vilkkuu 6 kertaa ja jää palamaan seitsämännellä. Eli vilkuttaa 6 tai 7 kertaa.Olisko sama sydeemi kuin ecm:ssä Onko jollakin viisautta antaa tai joku sivu netissä tai jotain. Minä tiedän jotta teihin voi luottaa Link to post Share on other sites
Guest DARK FIREBIRD Posted August 31, 2004 Share Posted August 31, 2004 Jotain tän tyylistä juttua hakisin http://www.clarks-garage.com/shop-manual/elect-14.htm Olisko jollakin manuaalia josta käy selville koodit? Tai tietäiskö joku minkä niminen systeemi 91 f-bodyssa on? Link to post Share on other sites
japa350 Posted August 31, 2004 Share Posted August 31, 2004 Mulla on 91:sen Firebirdin Service Manual, huonolla kielitaidolla pikaisesti katsottuna vikakoodien purku tapahtuu siten, että virrat päälle ja sen jälkeen ALDL liittimien A ja K välille jumpperi ja sitten alkais välähteleen koodia. Koodien selitykset kyllä löytyy mutta tää kielitaito tuottaa vähä ongelmia. Link to post Share on other sites
Guest DARK FIREBIRD Posted August 31, 2004 Share Posted August 31, 2004 Minäpä koitan huomenna mitenkä alkaa koodit tulemaan. Jos saan koodin selville niin,jos viitsit niin laita vaikka englanniksi koodin merkitys. Link to post Share on other sites
GTA-57 Posted August 31, 2004 Share Posted August 31, 2004 huom. jos toi ameriikan gm:n systeemillä on yhteväisyyksiä muiden turvavaruste systeemien kans niin se vika valo ei sammu vaikka korjaisitkin sen vian itse vaan se täytyy käydä merkkiliikkeessä kuittaa siihen tarkoitetulla ohjelmalla pois eli yleensä on parempi aloittaa sen vian etsiminen merkkiliikkeessä ja kun vika selviää miettii sitten antaako merkkiliikkeen korjata sen vai yrittääkö itse. yleensä on kait niin et noi vikavalot saadaan sytyymään omaa tyhmyyttään kun käytetään jonkin siihen liittyvän turvavarusteen johto irti silloin kun auto on "virrassa" eli mitään vikaa todellisuudessa ei ees oo. Link to post Share on other sites
Kiesi Posted September 1, 2004 Share Posted September 1, 2004 Tuota on vaan vähän vaikee testata Link to post Share on other sites
gmc63 Posted September 1, 2004 Share Posted September 1, 2004 HEH :)Aja se kaara seinään tai että joku ajaa kolarin niin sit huomaat toimiiko ja sit hyvät rahat vastapuolelta Link to post Share on other sites
Guest Jannu8 Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Löytykö vika jo? Soita mulle, annan varaboxin kokeiltavaks. Link to post Share on other sites
Senior Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 HEH :)Aja se kaara seinään tai että joku ajaa kolarin niin sit huomaat toimiiko ja sit hyvät rahat vastapuolelta No jopas on kokeilemisen arvoinen temppu.... Link to post Share on other sites
Recommended Posts