Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2004 Nyt kun toi turvatyynyn "rikki"valo palaa , niin olisiko mahdollista ,että se valo ilmoittaa vilkkumalla missä vika? Kun laitan virrat päälle niin valo syttyy hetkeks ja sen jälkeen vilkkuu 6 kertaa ja jää palamaan seitsämännellä. Eli vilkuttaa 6 tai 7 kertaa.Olisko sama sydeemi kuin ecm:ssä Onko jollakin viisautta antaa tai joku sivu netissä tai jotain. Minä tiedän jotta teihin voi luottaa
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2004 Jotain tän tyylistä juttua hakisin http://www.clarks-garage.com/shop-manual/elect-14.htm Olisko jollakin manuaalia josta käy selville koodit? Tai tietäiskö joku minkä niminen systeemi 91 f-bodyssa on?
japa350 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2004 Mulla on 91:sen Firebirdin Service Manual, huonolla kielitaidolla pikaisesti katsottuna vikakoodien purku tapahtuu siten, että virrat päälle ja sen jälkeen ALDL liittimien A ja K välille jumpperi ja sitten alkais välähteleen koodia. Koodien selitykset kyllä löytyy mutta tää kielitaito tuottaa vähä ongelmia.
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2004 Minäpä koitan huomenna mitenkä alkaa koodit tulemaan. Jos saan koodin selville niin,jos viitsit niin laita vaikka englanniksi koodin merkitys.
GTA-57 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2004 huom. jos toi ameriikan gm:n systeemillä on yhteväisyyksiä muiden turvavaruste systeemien kans niin se vika valo ei sammu vaikka korjaisitkin sen vian itse vaan se täytyy käydä merkkiliikkeessä kuittaa siihen tarkoitetulla ohjelmalla pois eli yleensä on parempi aloittaa sen vian etsiminen merkkiliikkeessä ja kun vika selviää miettii sitten antaako merkkiliikkeen korjata sen vai yrittääkö itse. yleensä on kait niin et noi vikavalot saadaan sytyymään omaa tyhmyyttään kun käytetään jonkin siihen liittyvän turvavarusteen johto irti silloin kun auto on "virrassa" eli mitään vikaa todellisuudessa ei ees oo.
Kiesi Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2004 Tuota on vaan vähän vaikee testata
gmc63 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2004 HEH :)Aja se kaara seinään tai että joku ajaa kolarin niin sit huomaat toimiiko ja sit hyvät rahat vastapuolelta
Guest Jannu8 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2006 Löytykö vika jo? Soita mulle, annan varaboxin kokeiltavaks.
Senior Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2006 HEH :)Aja se kaara seinään tai että joku ajaa kolarin niin sit huomaat toimiiko ja sit hyvät rahat vastapuolelta No jopas on kokeilemisen arvoinen temppu....
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään