ratskin Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2010 tota, onko mahdollista, tytär 16v, väittää, että esim. golfeissa pystyy nopeuden rajottimen kytkeen pois päältä jollain kombinaatiolla, kytkin pohjassa, virrat päällä ja sit jotain tehdään, en saanut vastausta vielä, mutta jos näin niin onnistuuko f-bodeissa myös, :-[, kössi 15v. mun mönkkärin, >
motorpsycho Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2010 tota, onko mahdollista, tytär 16v, väittää, että esim. golfeissa pystyy nopeuden rajottimen kytkeen pois päältä jollain kombinaatiolla, kytkin pohjassa, virrat päällä ja sit jotain tehdään, en saanut vastausta vielä, mutta jos näin niin onnistuuko f-bodeissa myös, :-[, kössi 15v. mun mönkkärin, > ??
ratskin Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2010 ?? sitä ihmettelen itsekkin,
Z-mo Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2010 tota, onko mahdollista, tytär 16v, väittää, että esim. golfeissa pystyy nopeuden rajottimen kytkeen pois päältä jollain kombinaatiolla, kytkin pohjassa, virrat päällä ja sit jotain tehdään, en saanut vastausta vielä, mutta jos näin niin onnistuuko f-bodeissa myös, :-[, kössi 15v. mun mönkkärin, > En tiedä miten tää liittyy TBI-koneen tyhjäkäynti ongelmaan, mutta minkä takia auton valmistajat laittasivat nopeuden rajoittimia autoihinsa jos ne pystyis jollain helpolla kikalla poistamaan... Eikös 4gen f-bodeissa tarvi päästä ecua roplaamaan, jotta saa rajottimen pois, tai säädettyä siihen maksimiinsa, oliko nyt 255mph... Ja eikös Golfin nopeuden rajotin ole itse moottori... Tai pikemminkin sen puute.
ratskin Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2010 En tiedä miten tää liittyy TBI-koneen tyhjäkäynti ongelmaan, mutta minkä takia auton valmistajat laittasivat nopeuden rajoittimia autoihinsa jos ne pystyis jollain helpolla kikalla poistamaan... Eikös 4gen f-bodeissa tarvi päästä ecua roplaamaan, jotta saa rajottimen pois, tai säädettyä siihen maksimiinsa, oliko nyt 255mph... Ja eikös Golfin nopeuden rajotin ole itse moottori... Tai pikemminkin sen puute. no, ei sinällään liity TBI- koneiseen, enkä itse tiedä noista rajoittimista enempää, laitoin kysymyksen jotta jos joku tietäisi asiasta enemmän, toki golfeissakin on koneita jotka eivät ole ittessään rajoittava tekijä, :-\
mikke Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2010 noni jos ny pysys tekniikka edes vähän aiheessa. LT1 poksi täytyy uudelleen ohjelmoida ja nostaa rajotin 255mph onnistuu läppärillä mut tuskin hyppylangalla, ei ainakaan oo tullu moista vastaan
Hurja Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2010 TBI:ssä joutuu lastun vaihtaa eli ohjelmaa muuttaa että saa nopeuden rajoittimen pois.. Itellä ei oo nopeuden rajoitinta ja reippaasti potkii yli vakion 180km/h.. toki on vaihdettu vähän muutakin ku lastu
Crisis Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2010 KLICK ME!!!!!!! ja sitten siihen ekaan linkkiin. /end of thread/
Crisis Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2010 TBI:ssä joutuu lastun vaihtaa eli ohjelmaa muuttaa että saa nopeuden rajoittimen pois.. PAH!
Hurja Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2010 KLICK ME!!!!!!! ja sitten siihen ekaan linkkiin. /end of thread/ No joo tuota en tullu ajatelleeksi. Taikka siis oon tutustunu aiheeseen. Mutta ajattelin jotta jos haluaa nopeuren rajoottimen pois iliman että tarttoo katkaasijoota käännellä ja sessiä kattella.
Crisis Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2010 No joo tuota en tullu ajatelleeksi. Taikka siis oon tutustunu aiheeseen. Mutta ajattelin jotta jos haluaa nopeuren rajoottimen pois iliman että tarttoo katkaasijoota käännellä ja sessiä kattella. Totta. Ma ku kokeilin tota niin mittari toimi ja ses ei syttyny. Tosin kokeilin vaan lyhyita sprintteja. Toinen juttu mita tosta tapahtuu on etta koska VSS signaali katoaa ECU avaa turbiinin lukon (turbiinilukossa on minimi nopeus). Johdotin 1 katkasija jossa oli NC ja NO kontaktit.. siita ku rykas rajottimen pois (NC kontaktin auki) meni turbiinilukko pakottamalla paalle (NO kontakti sulki). Pienitehoinen TBI (kun mulla sillon oli) ei rikkonu laatokkoa tai turbiinia. En sano etteiko sita vois tapahtua http://www.thirdgen.org/torqueswitch Toinen vaihtoehto on mita KauhavanHurjakin sano, eli lastu.
Fenix Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 [quote ...unohdin ottaa gepsin mukaan eli täysin tarkka jäi mittaamatta.. en tiedä vaikuttaako tuo 15" alkuperäisvanteen muuttaminen noihin 16" paljon eli tekeekö mittariheittoa Mistä rengas profiilista muutit ja mihin? Riippuu profiilista. 225x55x16 = 245x50x16 = 245x60x15. noin suurin piirtein sama...pieniä kmh eroja. Eiks 3 geneissä ollut huippunopeutta rajoittava tekijä vaihteisto. Paljos noista pitäisi irrota automaatilla ylivaihteella täyskaasulla ja manuaalilla teoriassa?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään