Nupa Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2010 Summitiltahan noita löytyy merkkiä Summit Racing / Flowtech / Magnaflow / Moroso / Walker Thrush / Cherry Bomb / Hushpower / Pypes / Hedman / Supertrapp, ainakin. Sitä vain mietin, että onkohan noitten vaimennuskyvyssä eroja? Miltäs 95 näyttäis ja kuulostais jos laittais yhdet tai kahdet peräkkäin kardaanin viereen ja Supertrappit loppuun, sopiikos noi ulkonäöllisesti 4g? -e- otin takapöntön pois, nyt on 2x2.5" koko matkan ja ääni on helvetillinen. Pyöreät änkkärit on helpoin tuonne lisäillä.
mikke Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2010 mitä noit motonetin vastaavia on tullu laiteltuu ni vie pahimman kuminan ja terävimmät äänet pois niin et viittii matkaakin ajaa, tosi kelju ajaa jos 80 kumisee koko kajuutta niin ettei kuule omia ajatuksiaan
Kake Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2010 Joo nuo läpivirtaavat pöntöt vie sitä kuminaa pois mutta kova mekkala on silti. Mulla oli joskus 3 genissä suora sivuputki suoraan pakosarjoilta renkaan viereen ja hetken aikaa kesti tottua siihen jyrinään, mutta helvetin hieno ääni silti
gmc63 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2010 Joo nuo läpivirtaavat pöntöt vie sitä kuminaa pois mutta kova mekkala on silti. Mulla oli joskus 3 genissä suora sivuputki suoraan pakosarjoilta renkaan viereen ja hetken aikaa kesti tottua siihen jyrinään, mutta helvetin hieno ääni silti Mul oli kans camussa tuplaputket 2x2,5" ja tuli takapyörien edestä ulos Tosin oli thunderflown änkkärit
Sturmer Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2010 Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2010 Tuli tuossa asennettua Simonsin 2,5" ovaalit änkkärit (115x185x320mm) alkuperäisten tilalle. Änkkärin jälkeen 45 asteen mutka. Systeemi toimii muuten hyvin, mutta hyttiin tulee hieman turhan kova "BOOM" ääni, kun kiihdyttä pienillä kierroksilla. Elikkäs toimisko Simonsin pyöreä 2,5" (125x250mm) änkkäri paremmin? 5th gen kyseessä ja akselin takaiset osat.
timppa66 Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2010 Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2010 mulla on simonsin muistaakseni 3 tai 3,5" pyöreät. ulkoäänet ihan maltilliset mutta hytissä yli 80 km:n nopeuksissa keskustelu menee huutamiseksi tosin mulla ei ole "hattuhyllyä" ollenkaan, eikä se varmaan mitään vaikuttaiskaan http://www.youtube.com/watch?v=r0ndLjHnIlw
Kake Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2010 Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2010 Pyöreillä läpivirtaavilla änkkäreillä voi omasta mielestäni heittää vesilintua, jos autossa ei tosiaan ole se suora true dual setti pitkiltä peltisarjoilta ja paukkua tuollaisen järjestelmän oikeuttamiseksi. Muuten sellainen perus 1 in 2 out kammiovaimennin flowmaster tms tai korkeintaan vastaava läpivirtaava malli esim magnaflow, pysyy ihan kohtuullisissa rajoissa sisämelu ja ulos kantautuva ääni kuulostaa hyvältä, eikä pelkästään kovaääniseltä meteleliltä kuten noilla "pörinävaimentimilla". Mun mielestä
98Camu Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2010 Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2010 Tuossa mun -98 Camarossa oli pitkät peltisarjat, ei katteja ja true dualit loppui auton alle ennen taka-akselia. Oli "hieman" liian kovat äänet rekisteröintikatsastuksessa kun kävin vikalistan hakemassa.
TomiV Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2010 Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2010 Pyöreillä läpivirtaavilla änkkäreillä voi omasta mielestäni heittää vesilintua, jos autossa ei tosiaan ole se suora true dual setti pitkiltä peltisarjoilta ja paukkua tuollaisen järjestelmän oikeuttamiseksi. Muuten sellainen perus 1 in 2 out kammiovaimennin flowmaster tms tai korkeintaan vastaava läpivirtaava malli esim magnaflow, pysyy ihan kohtuullisissa rajoissa sisämelu ja ulos kantautuva ääni kuulostaa hyvältä, eikä pelkästään kovaääniseltä meteleliltä kuten noilla "pörinävaimentimilla". Mun mielestä Toista mieltä taas.. Kesellä yks pyöree läpivirtaus ja takana kummallakin puolella vielä pyöree vaikkari. Ei tuu metelii sisälle sekä soundi ulos on aika rouhea. Mut jokaisella on eri mielipide mikä kuulostaa hyvälle ja mikä ei.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään