Jump to content

Koodi 42

speeder

Recommended Posts

Kirjoitettu

Moi, no nyt hyytyi minunkin Pony tienvarteen. Toimi aiemmin kuin elokuvissa kunnes töiden jälkeen pienen kiihdytyksen jälkeen auto sammui,startista käyntiin ja SES valo palaa ja siittä ontuen talliin. Kaasuläppä anturi vaihdettu ja koeajon jälkeen sama juttu,Koodi 42 "EST". Onko vika kenties sytytys puolella,vinkkejä kaivataan. Mistä sen sytytysmodulin löytää?

Kirjoitettu

42. Fault at electronic spark timing circuit OR Fault at direct ignition system OR Fault at fuel cutoff relay circuit

Kirjoitettu

Sama koodi näkyi mulla kun koneen lämpötila-anturi oli rikki.

Kirjoitettu

Sama koodi näkyi mulla kun koneen lämpötila-anturi oli rikki.

ja mulla puolaan jakajan takaa tuleva johto tai sytkämoduli.. vaihdoin molemmat niin en oo saletti kumpi oli syynä

Kirjoitettu

Moi, no nyt hyytyi minunkin Pony tienvarteen. Toimi aiemmin kuin elokuvissa kunnes töiden jälkeen pienen kiihdytyksen jälkeen auto sammui,startista käyntiin ja SES valo palaa ja siittä ontuen talliin. Kaasuläppä anturi vaihdettu ja koeajon jälkeen sama juttu,Koodi 42 "EST". Onko vika kenties sytytys puolella,vinkkejä kaivataan. Mistä sen sytytysmodulin löytää?

No nyt tuntuu pelittävän taas,vaihdettu puola,sytkämoduli,bensansuodatin,säädettävä bensaregulaattori + paineita vähän korotettu,putsattu jakaja ja pyörijä.

Kiitoksia kaikista vinkeistä.

t: J-P

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...