Jump to content

Recommended Posts

Posted

katsuri löysi klapppia track bar takapään puslista,

näyttäis,että joutuu ostamaan koko tangot, vai onkohan

näitä pelkkiä puslia myynnissä, auto on -99 transami, :-[ :-[

Posted

Track barilla meinaat varmaankin panhardia. Vaihda koko panhard samalla jäykempään, paranee perän käytös kummasti samalla.

Ja uudessa panhardissa on puslat jo valmiina kiinni. Ei tarvi alkaa erikseen ähräämään niitten kanssa.

Posted

Track barilla meinaat varmaankin panhardia. Vaihda koko panhard samalla jäykempään, paranee perän käytös kummasti samalla.

Ja uudessa panhardissa on puslat jo valmiina kiinni. Ei tarvi alkaa erikseen ähräämään niitten kanssa.

ei vaan tukivarsia(menee akselilta keulan suuntaan), joo löysin edelbrockit SW:ltä ja laitan ne tilalle, m/ m/

Posted

ei vaan tukivarsia(menee akselilta keulan suuntaan)

eli alatukivarret; LCA ; lower control arms
Posted

eli alatukivarret; LCA ; lower control arms

joo, se taitaa olla oikea nimitys niille, m/

Uspartsin kaveri tais nimittää niitä track bareiksi,

Posted

joo, se taitaa olla oikea nimitys niille, m/

Uspartsin kaveri tais nimittää niitä track bareiksi,

Miten se katsuri ne totesi väljiksi ???

Posted

Miten se katsuri ne totesi väljiksi ???

sorkkarautaa tarjosi ja pyysi vielä mun katsomaan kuinka sitä klappia on,

no olihan sitä selvästi, :-[

Posted

Oliko auto renkaillaan ja täydellä painolla?

Tuntuu aika ihmeeliseltä jos noista hylkää :-\

Posted

tota, kyllä se oli ja olin ittekki ihmetelly sitä perän paukkumista kun korotuksiin ajoin,

mielestäni asiasta sanoi,  :-[ :-[

Posted

Kyllähän tosta pitää antaakki hylsy, turvallisuuteen vaikuttava vika

Posted

jep, onneksi sain 1kk aikaa hoitaa asia kuntonn, m/

Posted

Niin tietysti. Ei ole vaan tullut eteen vielä takatukivarsia joissa olis ollut huonot puslat. Olen vissiin liian hyviä autoja vaan katellut :)

Posted

Niin tietysti. Ei ole vaan tullut eteen vielä takatukivarsia joissa olis ollut huonot puslat. Olen vissiin liian hyviä autoja vaan katellut :)

No mullakin katsuri sanoi kaks vuotta sitten, että takatukivarsien puslat on uusittava seuraavaan katsastukseen. Samalla tavalla sorkkaraudalla näytti kuinka antaa periksi. Laitoin sinne sitten Lakewoodin tekemät LCA:t.
Posted

autos on saanu kenkää oikeen kunnolla. \m/ \m/

Posted

autos on saanu kenkää oikeen kunnolla. \m/ \m/

tota, onhan sitä vetaastu välillä aika reilusti, \m/ \m/

Juhani LS1
Posted

Jaa-a jos kolisee niin tod.näk pultit löysällä. vakiopusla on tosi pehmee osin reijässä on tyhjää. Väljäksi sitä on kyllä vaikee aatella miten se kuluisi, ei ole mitää liukupintoja vaan kumi vaan kiertyy. Tilalle käy muistaakseni -80-90 luvun Capricen tukivarsien kumipuslat,ne on myös umpikumia ja jämäkämmät,  Partsis jotain 5E pari, vaihtoon tarvii prässin

Posted

Jaa-a jos kolisee niin tod.näk pultit löysällä. vakiopusla on tosi pehmee osin reijässä on tyhjää. Väljäksi sitä on kyllä vaikee aatella miten se kuluisi, ei ole mitää liukupintoja vaan kumi vaan kiertyy. Tilalle käy muistaakseni -80-90 luvun Capricen tukivarsien kumipuslat,ne on myös umpikumia ja jämäkämmät,  Partsis jotain 5E pari, vaihtoon tarvii prässin

Ok, m/, viime kesänä vaihdoin uudet paksummat pultit jolloin oli ihan jees, mutta se oli viime kesänä, :-[

Posted

No mullakin katsuri sanoi kaks vuotta sitten, että takatukivarsien puslat on uusittava seuraavaan katsastukseen. Samalla tavalla sorkkaraudalla näytti kuinka antaa periksi. Laitoin sinne sitten Lakewoodin tekemät LCA:t.

Mitä muute oli hintaa Lakewoodin LCA:lla?

Posted

Mitä muute oli hintaa Lakewoodin LCA:lla?

tais olla 100 $ ja siihen tulee uretaanipuslat mukaan. En muista paljo rahdit, tullit, ym teki, Panteran kontissa ne tuli.
Posted

no niin, nyt on edelbrocin tukivarret paikallaan, hyvältä vaikuttaa,

on aika hevi duti kanget, m/,

pistän vanhat myyntiin, kunhan saan selvyyden merkistä(ei alkuperäiset), mutta punaiset, pyöreällä tangolla,

oisko Bmr, puslat punaset, nailonia tai uretaania, kaksi osaiset, lähtee irti käsin, eli ei tarvi prässäillä,

reiät 12,5mm pulteille,

Posted

no niin, nyt on edelbrocin tukivarret paikallaan, hyvältä vaikuttaa,

on aika hevi duti kanget, m/,

pistän vanhat myyntiin, kunhan saan selvyyden merkistä(ei alkuperäiset), mutta punaiset, pyöreällä tangolla,

oisko Bmr, puslat punaset, nailonia tai uretaania, kaksi osaiset, lähtee irti käsin, eli ei tarvi prässäillä,

reiät 12,5mm pulteille,

Mulla on kans laitettu juuri tukevat laatikkomalliset edelbrockit, huomasi itse kyllä ajossa että perä rauhottui vähän  m/

Posted

Mulla on kans laitettu juuri tukevat laatikkomalliset edelbrockit, huomasi itse kyllä ajossa että perä rauhottui vähän  m/

jep, mustat ja aika tukevat(5204), mulla maksoi 226,- ja hyvältä tuntuu, m/