Jump to content

trac bar iin puslat


ratskin

Recommended Posts

Track barilla meinaat varmaankin panhardia. Vaihda koko panhard samalla jäykempään, paranee perän käytös kummasti samalla.

Ja uudessa panhardissa on puslat jo valmiina kiinni. Ei tarvi alkaa erikseen ähräämään niitten kanssa.

Link to comment
Share on other sites

Track barilla meinaat varmaankin panhardia. Vaihda koko panhard samalla jäykempään, paranee perän käytös kummasti samalla.

Ja uudessa panhardissa on puslat jo valmiina kiinni. Ei tarvi alkaa erikseen ähräämään niitten kanssa.

ei vaan tukivarsia(menee akselilta keulan suuntaan), joo löysin edelbrockit SW:ltä ja laitan ne tilalle, m/ m/

Link to comment
Share on other sites

sorkkarautaa tarjosi ja pyysi vielä mun katsomaan kuinka sitä klappia on,

no olihan sitä selvästi, :-[

 

Oliko auto renkaillaan ja täydellä painolla?

Tuntuu aika ihmeeliseltä jos noista hylkää :-\

Link to comment
Share on other sites

Oliko auto renkaillaan ja täydellä painolla?

Tuntuu aika ihmeeliseltä jos noista hylkää :-\

tota, kyllä se oli ja olin ittekki ihmetelly sitä perän paukkumista kun korotuksiin ajoin,

mielestäni asiasta sanoi,  :-[ :-[

Link to comment
Share on other sites

Kyllähän tosta pitää antaakki hylsy, turvallisuuteen vaikuttava vika

 

Niin tietysti. Ei ole vaan tullut eteen vielä takatukivarsia joissa olis ollut huonot puslat. Olen vissiin liian hyviä autoja vaan katellut :)

Link to comment
Share on other sites

Niin tietysti. Ei ole vaan tullut eteen vielä takatukivarsia joissa olis ollut huonot puslat. Olen vissiin liian hyviä autoja vaan katellut :)

No mullakin katsuri sanoi kaks vuotta sitten, että takatukivarsien puslat on uusittava seuraavaan katsastukseen. Samalla tavalla sorkkaraudalla näytti kuinka antaa periksi. Laitoin sinne sitten Lakewoodin tekemät LCA:t.
Link to comment
Share on other sites

Jaa-a jos kolisee niin tod.näk pultit löysällä. vakiopusla on tosi pehmee osin reijässä on tyhjää. Väljäksi sitä on kyllä vaikee aatella miten se kuluisi, ei ole mitää liukupintoja vaan kumi vaan kiertyy. Tilalle käy muistaakseni -80-90 luvun Capricen tukivarsien kumipuslat,ne on myös umpikumia ja jämäkämmät,  Partsis jotain 5E pari, vaihtoon tarvii prässin

Link to comment
Share on other sites

Jaa-a jos kolisee niin tod.näk pultit löysällä. vakiopusla on tosi pehmee osin reijässä on tyhjää. Väljäksi sitä on kyllä vaikee aatella miten se kuluisi, ei ole mitää liukupintoja vaan kumi vaan kiertyy. Tilalle käy muistaakseni -80-90 luvun Capricen tukivarsien kumipuslat,ne on myös umpikumia ja jämäkämmät,  Partsis jotain 5E pari, vaihtoon tarvii prässin

Ok, m/, viime kesänä vaihdoin uudet paksummat pultit jolloin oli ihan jees, mutta se oli viime kesänä, :-[

Link to comment
Share on other sites

No mullakin katsuri sanoi kaks vuotta sitten, että takatukivarsien puslat on uusittava seuraavaan katsastukseen. Samalla tavalla sorkkaraudalla näytti kuinka antaa periksi. Laitoin sinne sitten Lakewoodin tekemät LCA:t.

 

Mitä muute oli hintaa Lakewoodin LCA:lla?

Link to comment
Share on other sites

no niin, nyt on edelbrocin tukivarret paikallaan, hyvältä vaikuttaa,

on aika hevi duti kanget, m/,

pistän vanhat myyntiin, kunhan saan selvyyden merkistä(ei alkuperäiset), mutta punaiset, pyöreällä tangolla,

oisko Bmr, puslat punaset, nailonia tai uretaania, kaksi osaiset, lähtee irti käsin, eli ei tarvi prässäillä,

reiät 12,5mm pulteille,

Link to comment
Share on other sites

no niin, nyt on edelbrocin tukivarret paikallaan, hyvältä vaikuttaa,

on aika hevi duti kanget, m/,

pistän vanhat myyntiin, kunhan saan selvyyden merkistä(ei alkuperäiset), mutta punaiset, pyöreällä tangolla,

oisko Bmr, puslat punaset, nailonia tai uretaania, kaksi osaiset, lähtee irti käsin, eli ei tarvi prässäillä,

reiät 12,5mm pulteille,

 

Mulla on kans laitettu juuri tukevat laatikkomalliset edelbrockit, huomasi itse kyllä ajossa että perä rauhottui vähän  m/

Link to comment
Share on other sites

Mulla on kans laitettu juuri tukevat laatikkomalliset edelbrockit, huomasi itse kyllä ajossa että perä rauhottui vähän  m/

jep, mustat ja aika tukevat(5204), mulla maksoi 226,- ja hyvältä tuntuu, m/

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...