jone-70 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2010 Ongelmia ajonestolaitteen kanssa. Löysin kyllä uudemmalle autolle ohjeen ajonestolaitteen poistoon, päteekö sama myös vanhemmissa? Jos ajonesto päällä, starttaako auto ollenkaan. Ongelmana on, ettei tule startille herätevirtaa. Pitääkö mittaritauluun syttyä BRAKE -valo kun starttaa?
jone-70 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2010 Mun autossa on VATS-ajonesto, eli se on alkuperäis asennus ja avaimessa on joku siru.
Minimies Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2010 Jospa tua vastus ei ota kii....... Voihan tuan kaiketi vastuksella ohittaa, taikka olisihan mulla tua jonkun väsäämä kikkare myynnissä.....
F350 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2010 Ongelmia ajonestolaitteen kanssa. Löysin kyllä uudemmalle autolle ohjeen ajonestolaitteen poistoon, päteekö sama myös vanhemmissa? Jos ajonesto päällä, starttaako auto ollenkaan. Ongelmana on, ettei tule startille herätevirtaa. Pitääkö mittaritauluun syttyä BRAKE -valo kun starttaa? Mulle (-89 Formula) tuli sama vika eilen illalla päälle ja tänä aamuna sitä sitten aloin tutkimaan ja uskoakseni vika oli vaihdevivun kytkimessä. Siis siinä mikä tunnistaa, että vaihde on vapaalla tai P-asennossa. Purin sen liukukytkimen ja putsasin kontaktipinnat vesihiomapaperilla. Nyt toimii. Ja startatessa kun laittaa virrat päälle, syttyy security valo pariksi sekunniksi ja sammuu sitten. Jos ajonesto on päällä, käsittääkseni tuo valo jää palamaan. Brake valo syttyy jostain syystä kun avain on startti-asennossa. Jos vaihde ei ole vapaalla tai P-asennossa, brake valo syttyy myös, mutta startti ei lähde pyörimään.
jone-70 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Sulakerasiasta vika viimein löytyi.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään