balez Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2010 ilmapumppu pitää sairasta meteliä.. rallattaa ja ulvoo.. korjaus neuvoja tai poisto neuvoja? hihnan pituus? voin ostaa käytetynkin ehjän tai jonkun että pääsen ratapäiville ja muualle.. stana, etin kuminaa jarruista ja kaikkialta mutta ilmapumppu se on joka korisee ajossakin.. sellanen loputon kumina ja rallatus vinkkejä
balez Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2010 kuuluko tosta mutta ääntä pitää
Cujo Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 http://www.moderndaymuscle.com/inc/sdetail/3509 Tai sitten vanhasta sisukset pois, uudet laakerit ja kovaa ajoa
JoukoY Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Laita se ilmapumppu metallinkeräykseen ja osta pikkuisen pitempi hihna ? http://sethirdgen.org/images/belt.jpg
balez Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Laita se ilmapumppu metallinkeräykseen ja osta pikkuisen pitempi hihna ? http://sethirdgen.org/images/belt.jpg siis lyhyempi.. arviolta 5cm? ei kai pidempi ainakaan koska hihna leikkaa ilmapumpun pyörän keskeltä
balez Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 http://www.moderndaymuscle.com/inc/sdetail/3509 Tai sitten vanhasta sisukset pois, uudet laakerit ja kovaa ajoa yksi vaihtoehto mutta vasta sitten lomalla.. nyt pitäs saada sellanen ajoon heti ratkasu nopeesti illalla töiden jälkeen
Cujo Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Ja jos on vähäpäästöisen merkintä niin silloin pitää ainakin olla pumpunkuoret paikoillaan. Jos ei halua taistella insinöörien kanssa katsatuksessa
balez Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Ja jos on vähäpäästöisen merkintä niin silloin pitää ainakin olla pumpunkuoret paikoillaan. Jos ei halua taistella insinöörien kanssa katsatuksessa arvaa vaan onko kaikki herkut
JoukoY Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 siis lyhyempi.. arviolta 5cm? ei kai pidempi ainakaan koska hihna leikkaa ilmapumpun pyörän keskeltä Kyllä minun piti laittaa pitempi, hihnan reitti muuttuu sen verran vesipumpun kohdalta.
gmc63 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Ja jos on vähäpäästöisen merkintä niin silloin pitää ainakin olla pumpunkuoret paikoillaan. Jos ei halua taistella insinöörien kanssa katsatuksessa Ei ainakaan mulla kertaakaan kysytty ilmapumpusta mitään vaikka camu oli 93 mallia.pumppu poistettu ja peltisarjoista puuttui noi ilmapumpun lähdöt. :)
Cujo Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Ei ainakaan mulla kertaakaan kysytty ilmapumpusta mitään vaikka camu oli 93 mallia.pumppu poistettu ja peltisarjoista puuttui noi ilmapumpun lähdöt. :) Eihän sitä aina kysytäkkään ja katota, mutta jos on jumalasta seuraavaksi itsensä luokitellut katsaukko niin sehän tarkastaa kun lain mukaan kaikkien vähäpäästöis kikottimien pitää olla paikoillaan.
gmc63 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Eihän sitä aina kysytäkkään ja katota, mutta jos on jumalasta seuraavaksi itsensä luokitellut katsaukko niin sehän tarkastaa kun lain mukaan kaikkien vähäpäästöis kikottimien pitää olla paikoillaan. Ei tarvi jos päästöt OK!
Cujo Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2010 Ei tarvi jos päästöt OK! Hyvä jos se on muuttunut
balez Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2010 Hyvä jos se on muuttunut jotenkin musta tuntuu että tarvii toikin olla samalla lailla kun kattikin jos merkintä otteessa.. vaikka olis päästöt kuin ok ja tässä mun käkättimessä ne päästötkin menee tottakai aina heittämällä vakio pannulla
gmc63 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2010 jotenkin musta tuntuu että tarvii toikin olla samalla lailla kun kattikin jos merkintä otteessa.. vaikka olis päästöt kuin ok ja tässä mun käkättimessä ne päästötkin menee tottakai aina heittämällä vakio pannulla Mutta kun mulla ei tosiaan siin vihrees camus ollut ollut tota ilmapumppua.Mut käyppäs siel kehän autokatsastuksessa niin siellä ei ollut mitään ongelmaa ja näki kyllä et ei ollut edes lähtöjä pakosarjoissa ja meni myös läpi hakuninmaalla
balez Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2010 nääh.. ilmapumppu huollossa ja homma toimii
gmc63 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2010 nääh.. ilmapumppu huollossa ja homma toimii m/
Chevy Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2010 nääh.. ilmapumppu huollossa ja homma toimii lakru remppa
balez Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2010 lakru remppa vähän huonona.. kuulat putkissa
Chevy Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2010 vähän huonona.. kuulat putkissa löytykö kaikki kuulat
balez Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2010 löytykö kaikki kuulat emt.. en oo jaksanu perehtyä.. kaasu pohjaan ja kumia katuun
F350 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2010 emt.. en oo jaksanu perehtyä.. kaasu pohjaan ja kumia katuun Pahus kun vasta nyt muistin et mulla olis ollu ylimääränen pumppu autotallissa
balez Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2010 Pahus kun vasta nyt muistin et mulla olis ollu ylimääränen pumppu autotallissa mulla on sama tilanne nyt
balez Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2010 pitääkö ilmapumppu poistaa myös ecm tiedosta kun ottaa käköttimen pois? kylmänä tuntuu humppaavan käynti hetken vrt kun pumppu oli paikallaa
gmc63 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2010 pitääkö ilmapumppu poistaa myös ecm tiedosta kun ottaa käköttimen pois? kylmänä tuntuu humppaavan käynti hetken vrt kun pumppu oli paikallaa Mulla poistettiin se ilmapumppu ecm:stä kun laitettiin se säädettävä lastu
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään