Aaltospoika Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Morjes! Palaa koko ajan taustapeilin alla karttavalot sekä takapenkin päällä oleva sisävalo. Ainakin Takakontin luukun kytkin katkaisee vain pienellä matkalla virrat takavalolta, mutta jos sen painaa pohjaan asti, niin valo kytkeytyy päälle. Sen ratkaisin hetkeksi ottamalla liittimen irti valoilta. Tämä ei tosin katkaissut taustapeilin valoja. Molemmat ovikytkimet kyllä naksauttavat relettä kojelaudan alla, mutta silti ei karttavalot sammu. Ja karttavalot EIVÄT ole ON asennossa... =). Onkos meillä missään sähkökuvia näistä rauskuista? Tilasin kyllä korjausoppaan, mutta se on postin hoteissa vielä. -Mikko
Nupa Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 onko sulla se valonkirkkaudensäädin täysillä? siinä ratin vieressä vasemmalla kojelaudassa.
JoukoY Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 http://shbox.com/1/schematics_wiring.html http://shbox.com/1/interior_lights_1995.jpg
Aaltospoika Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 onko sulla se valonkirkkaudensäädin täysillä? siinä ratin vieressä vasemmalla kojelaudassa. No arvaa vaan oliko. No oli... Sellainen ominaisuus siinä. Noh, hyvä tietää. Mitähän kaikkea muuta tuollaista tulee vielä vastaan. Kiitos neuvosta. Ja Joukolla oli oikein hyvät linkit sähkökuviin. Tattis myös tuosta. -Mikko
Nupa Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Et ole ensimmäinen joka on ihmetellyt/ei ole huomannut tuota
Mika Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2010 Et ole ensimmäinen joka on ihmetellyt/ei ole huomannut tuota Itsellä oli kans sama juttu muutama vuosi sitten
Firebird95 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2010 Itsellä oli kans sama juttu muutama vuosi sitten Täytyy tunnustaa että myös mulla oli sama juttu Kaivoin polttimot pois virtaa kuluttamasta ja olin pitkään ilman sisävaloja ennenkuin koin ahaa-ilmiön...
Z 28 convertible -94 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2010 sama tapahtui myös täällä
accident Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2010 Täytyy tunnustaa että myös mulla oli sama juttu Kaivoin polttimot pois virtaa kuluttamasta ja olin pitkään ilman sisävaloja ennenkuin koin ahaa-ilmiön... ratkaisin samaisen ongelman ottamalla akunkengän irti... onneks tajusin seuraavana päivänä lukea manuulista käyttöohjeet
Zarah Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2010 Täältähän löytyi mukava vastaus ongelmaani. Ei tarvi alkaa sähkökaavioita lukeen.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään