Jump to content

94 camaron valot

Recommended Posts

Kirjoitettu

Eli toinen etuvalo pimeenä. luin just näitä topiceja ja vissiin lähtee koko umpio vaihtoon!?

mistä niitä saa?

Kirjoitettu

joo umpiot joutu ainakin mun tapauksessa vaihtamaan. partsilla tais maksaa ~30 euro umpio

Kirjoitettu

Mä mikkelle yhden ylimääräisen valon ja sen saa kyl auki kun VAROVASTI kiertää siit mustast osast mis se lamppu on :) Mikke muistaa kait paremmin ::)

Kirjoitettu

joo siin on vaihdettava polttimo mut sinne haitoista kiinnipitävän renkaan väliin on pantu jotain korikittiä ni eivät aukee ihan sovinnolla mut polttimot on mahollita vaihtaa panee uudet vaikka silikoonilla kiinni. tyypit on HB3 ja HB4

Kirjoitettu

joo siin on vaihdettava polttimo mut sinne haitoista kiinnipitävän renkaan väliin on pantu jotain korikittiä ni eivät aukee ihan sovinnolla mut polttimot on mahollita vaihtaa panee uudet vaikka silikoonilla kiinni. tyypit on HB3 ja HB4

joo, mä katoin vähän sitä eilen ja sen saa sieltä irti! varmaan jostain biltemasta tai motonetistä löytyyis kyseinen polttiomo!?

Kirjoitettu

varmaan jostain biltemasta tai motonetistä löytyyis kyseinen polttiomo!?

löytyy,mut ne ei kestää ku pari kk    m-

hae US Partsilta Wagnerin (Federal-Mogul) polttimot  m/ tai Alppilan Autohuollosta Osramit (Sylvania)   8) 

Kirjoitettu

löytyy,mut ne ei kestää ku pari kk    m-

hae US Partsilta Wagnerin (Federal-Mogul) polttimot  m/ tai Alppilan Autohuollosta Osramit (Sylvania)   8) 

thänks! kiitos tiedosta, pitää joku päivä käydä!

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...