burzi Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2010 Eli toinen etuvalo pimeenä. luin just näitä topiceja ja vissiin lähtee koko umpio vaihtoon!? mistä niitä saa?
accident Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2010 joo umpiot joutu ainakin mun tapauksessa vaihtamaan. partsilla tais maksaa ~30 euro umpio
burzi Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2010 ookoo, pitääpä sit käydä siellä
gmc63 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2010 Mä mikkelle yhden ylimääräisen valon ja sen saa kyl auki kun VAROVASTI kiertää siit mustast osast mis se lamppu on Mikke muistaa kait paremmin
mikke Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2010 joo siin on vaihdettava polttimo mut sinne haitoista kiinnipitävän renkaan väliin on pantu jotain korikittiä ni eivät aukee ihan sovinnolla mut polttimot on mahollita vaihtaa panee uudet vaikka silikoonilla kiinni. tyypit on HB3 ja HB4
burzi Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2010 joo siin on vaihdettava polttimo mut sinne haitoista kiinnipitävän renkaan väliin on pantu jotain korikittiä ni eivät aukee ihan sovinnolla mut polttimot on mahollita vaihtaa panee uudet vaikka silikoonilla kiinni. tyypit on HB3 ja HB4 joo, mä katoin vähän sitä eilen ja sen saa sieltä irti! varmaan jostain biltemasta tai motonetistä löytyyis kyseinen polttiomo!?
Chevy Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2010 varmaan jostain biltemasta tai motonetistä löytyyis kyseinen polttiomo!? löytyy,mut ne ei kestää ku pari kk hae US Partsilta Wagnerin (Federal-Mogul) polttimot tai Alppilan Autohuollosta Osramit (Sylvania)
burzi Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2010 löytyy,mut ne ei kestää ku pari kk hae US Partsilta Wagnerin (Federal-Mogul) polttimot tai Alppilan Autohuollosta Osramit (Sylvania) thänks! kiitos tiedosta, pitää joku päivä käydä!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään