Jump to content

Recommended Posts

Posted

Moi, osaisiko joku kertoa minkä vahvuinen on 3gen 5,0/5,7 mallin etuvakaaja?

 

 

Posted

No miulla on 3gen linnussa 30mm etuvakaajantanko. Ja 5,0Tbi kone..

Posted

Okei, onkohan se kaikissa V8 malleissa sama 30mm?

Posted

Okei, onkohan se kaikissa V8 malleissa sama 30mm?

ei oo, WS6, 38mm
Posted

ei oo, WS6, 38mm

eikös se paksuin ole 36mm  ja takana 24?
Posted

Okei, siis vaihtoehtoja löytyy reippaasti.

Posted

jes edessö 36 paksuin ja takana 24..  m/

  • 3 weeks later...
Posted

Voikos semmonen olla mahollista ettei takana ole vakaajaa ollenkaan?

Posted

Voikos semmonen olla mahollista ettei takana ole vakaajaa ollenkaan?

 

Ei mahdollista 3gen autoissa.

  • 1 year later...
Posted

Minkä vahvuinen on takavakaaja 350 koneisssa 3g camaroissa?

Posted

Minkä vahvuinen on takavakaaja 350 koneisssa 3g camaroissa?

 

21mm tai 24mm. Kallistuisin tohon 24mm, koska 5.7 koneen sai ainoastaan Iroc-Zetoriin ja silloin tuli jykevin mahdollinen alustakin.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...