tepa Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2010 Hävis sitte laatikosta ylimmät vaihteet yllättäen, johan tässä tulikin tänä kesänä ajeltua, jotain 700 km . Mikähän todennäköisin vika? Öljyt ok. 1 ja 2 tuntus toimivan normaalisti, 3selle vaihtaessa veto lakkaa/luistaa.
Nupa Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2010 Veikataan 3/4 pakkaa. Itsellä just samanmoiset oireet ku hajos 95sesta laatikko. Öljyt oli ok vaikka pakka paskana...
Rale Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2010 Hävis sitte laatikosta ylimmät vaihteet yllättäen, johan tässä tulikin tänä kesänä ajeltua, jotain 700 km . Mikähän todennäköisin vika? Öljyt ok. 1 ja 2 tuntus toimivan normaalisti, 3selle vaihtaessa veto lakkaa/luistaa. levyt menny sököks. mittasitko öljyn pinnan oikein? mulla alko ekaks luistaa 4 ja sitten 2 ja lopulta 2 rajusti. kunnes hävisi kokonaan valikoimasta. parin illan homma toi laatikon irroitus.
tepa Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2010 Hyviä vinkkejä kellään mitä manuaaleja kantsis lukee jos laatikkoa alkaa itse purkaan?
mikke Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2010 Hyviä vinkkejä kellään mitä manuaaleja kantsis lukee jos laatikkoa alkaa itse purkaan? Haynesin Techbook General Motors Automatic transmission overhaul:lla pääsee alkuu ja ATSG kirjoilla voi sitte täydentää nippelitietoo. http://www.txchange.com/atsg.htm
Turnn Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2010 Hävis sitte laatikosta ylimmät vaihteet yllättäen, johan tässä tulikin tänä kesänä ajeltua, jotain 700 km . Mikähän todennäköisin vika? Öljyt ok. 1 ja 2 tuntus toimivan normaalisti, 3selle vaihtaessa veto lakkaa/luistaa. Sa......na melkeen päivälleen mulla teki just saman. Rupesin rakentelemaan toista seitensatasta johon ostin TCI super kitin.Harrastellaan ny
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään