Jump to content

3/4 kateissa

tepa

Recommended Posts

Kirjoitettu

Hävis sitte laatikosta ylimmät vaihteet yllättäen, johan tässä tulikin tänä kesänä ajeltua, jotain 700 km  :(. Mikähän todennäköisin vika? Öljyt ok. 1 ja 2 tuntus toimivan normaalisti, 3selle vaihtaessa veto lakkaa/luistaa.

Kirjoitettu

Veikataan 3/4 pakkaa.

Itsellä just samanmoiset oireet ku hajos 95sesta laatikko. Öljyt oli ok vaikka pakka paskana...

Kirjoitettu

Hävis sitte laatikosta ylimmät vaihteet yllättäen, johan tässä tulikin tänä kesänä ajeltua, jotain 700 km  :(. Mikähän todennäköisin vika? Öljyt ok. 1 ja 2 tuntus toimivan normaalisti, 3selle vaihtaessa veto lakkaa/luistaa.

levyt menny sököks. mittasitko öljyn pinnan oikein? mulla alko ekaks luistaa 4 ja sitten 2 ja lopulta 2 rajusti. kunnes hävisi kokonaan valikoimasta. parin illan homma toi laatikon irroitus.

Kirjoitettu

Hyviä vinkkejä kellään mitä manuaaleja kantsis lukee jos laatikkoa alkaa itse purkaan?  :W

Kirjoitettu

Hyviä vinkkejä kellään mitä manuaaleja kantsis lukee jos laatikkoa alkaa itse purkaan?  :W

Haynesin Techbook General Motors Automatic transmission overhaul:lla pääsee alkuu ja ATSG kirjoilla voi sitte täydentää nippelitietoo. http://www.txchange.com/atsg.htm

Kirjoitettu

Sa......na melkeen päivälleen mulla teki just saman.

Rupesin rakentelemaan toista seitensatasta johon ostin TCI super kitin.Harrastellaan ny ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...