Jump to content

F-BODYJA näkynyt?

carita

Recommended Posts

Kirjoitettu

Vanhan Turuntien varressa st1 huoltoaseman pihalla oranssi 1gen avo firebirdi täysiprojekti  :-\ vois olla myytävänä ei taida olla teknikkaa  :-\ :-\ :-\

Oisha tommone komias, vaiks tietäen työmäärän olevan hirmuinen.

Kirjoitettu

Vanhan Turuntien varressa st1 huoltoaseman pihalla oranssi 1gen avo firebirdi täysiprojekti  :-\ vois olla myytävänä ei taida olla teknikkaa  :-\ :-\ :-\

Pelastakaa joku pois  m/ Yht tiedot varmaan huoltikselta ?  ::) :'(
Kirjoitettu

Tampere, Kaleva, n.klo.15.

Punanen 4gen facelift Camaro.

Oma Zetori oli parkissa siellä Tredun parkkiksella, kun on työmaa siinä tien toisella puolella kerrostaloilla.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Korsossa 4gen firebird driftas samat mutkat mun perässä tänään m/

Jos vihreä niin se olin minä..

Kirjoitettu

Joku jenkko kamaro oli näytillä F1 kisoissa ::)

osta muutamal tonnii veke ja lähetä vanha yenkko tänne  :W ;D

Kirjoitettu

osta muutamal tonnii veke ja lähetä vanha yenkko tänne  :W ;D

Juu juu ;D

Vieressä oli aivan upee LT1 Firebird \m/ Otin kuvan ihan vaan Mikkeä varten ;D

hienoltykkAnen.jpg.2f0f78b77a6ca042f5611e32e611bcfa.jpg

Kirjoitettu

Onkos firepirtissä rattipyörä vikapuolella?

Juu oli ::)

On muuten korversio kun pyyhkimet menee väärään suuntaan :W

birdin_ohjaus.PNG.457a20752142e85196c7bae504a0a181.PNG

Kirjoitettu

Juu juu ;D

Vieressä oli aivan upee LT1 Firebird \m/ Otin kuvan ihan vaan Mikkeä varten ;D

voi kiitos, mä voin toimii tekosyynä. alat kuitenki ymmärtää parhaitten moottorien päälle ite ku noita kuvailet :D

Kirjoitettu

Tänään herttoniemessä samanlainen ja värinen Z/28 kuin itsellä muija puhui puhelimessa eikä huomannut visiin vaikka tultiin kaks kertaa vastakkain  ;D ;D

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Tänään valkoinen 5gen tuli vastaan espoon punametsässä  m/ En vaan heti huomannut kun väistelin routavaurioita vasta kun ohi niin taustapeilistä huomasin  :(

Kirjoitettu

Tänään Turussa Caribian kohdalla tuli vastaan hopea 4gen Firebird ja moikattiin. m/

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Bongasin eilen kaks f-bodya metsäraatoina.  m- m-

Saman hiekkatien varrella, pari kilsaa erillään. Punainen 91-92 formula ja suht samanikäinen musta camaro. Kummatkin päällisin puolin ehjän näköisiä sammaleen peitossa. :'(

Kirjoitettu

Eilen ajeli musta rättikatto 4gen Firebirdi edellä keskustasta Kuusamontielle.

Kirjoitettu

Tänään älyttömän hienon värinen metallinhohto sininen 4g camaro jumbon lähellä  m/ 8) joku nainen kuskina  8) ite bussilla liikenteessä  :( >:(

Kirjoitettu

Melko kähee joku viininpunanen 2 g Z28 Comero viereisessä ruudussa Hyrylän BöököKingin pihassa tänään baut klo 19.

Kirjoitettu

Melko kähee joku viininpunanen 2 g Z28 Comero viereisessä ruudussa Hyrylän BöököKingin pihassa tänään baut klo 19.

pinkki ? olisko ollut Spider (set28)

Kirjoitettu

Punainen 3g Camaro hetki sitten Kannelmäessä Kauppakeskus Kaaren parkkiksella.  m/

Kirjoitettu

Hopean värinen alkupään 4gen firebirdi tuli vastaan sillankorventiellä Hyvinkäällä, olin testaamassa ponulla renkaita :)

Kirjoitettu

Hopean värinen alkupään 4gen firebirdi tuli vastaan sillankorventiellä Hyvinkäällä, olin testaamassa ponulla renkaita :)

"Wannabe GTO"lla ajelit? :)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...