Ann-nie Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2013 hanko-hyvinkää tiellä lohjan kohdilla viininpunainen 3gen firebird uudenmalla keulalla.
Fenix Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2014 Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2014 Valkoinen 5 gen camaro ajeli iltapäivällä tuusulan moottoritiellä vastaan tammiston kohdalla. Camarossa taisi olla ss-raidat ja levikesarja helmoissa ja puskureissa.
Ann-nie Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2014 Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2014 Eilen motarilla siinä janakkalan kohdilla 4gen trans am. Olisko ollu vihree/sininen, ei muista
rstuning Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2014 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2014 Tänään aamulla Vaasan keskustassa 3gen Camaro IrocZ musta matalalla prostock skuupilla
Ann-nie Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2014 Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2014 päivällä espoon ikean kohdilla motaria pitkin 4genneri z28.
ken Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2014 Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2014 Mäntsäläntiellä Porvooseen päin monena aamuna keltainen 3g tulilintu, t-topeilla ja kotkatarroilla...piristää mukavasti näin talvella kaiken maailman avensiksien seassa.
ChevyBoy Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2014 Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2014 Noin klo. 16:40 maissa Jyväskylän lähettyvillä Kuohulla bongattu -77-81 hienokuntoisen oloinen musta Firebird, hinurin kyydissä matkasi Keuruun suuntaan nelostietä.. Ei ollut kilpiä ja vanteetkin oli saman näköiset.. olisko ollut tämä: http://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/6194764
Johnny Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 2014 Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 2014 Eilen aamukahdeksan aikaan 3-tiellä Keimolan paikkeilla alkupään 4gen-Camaro.
VectorJC Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 2014 Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 2014 Päivällä tiellä 51 punainen 3gen camaro....
Lintumies Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2014 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2014 Musta 98-> camaro eilen kehä3:lla puoli viiden aikaan. KUKA TUNNUSTAA!?
camo86 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2014 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2014 Lahdessa 3g sininen firebird nastat alla liikuskelee..
The Retro Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2014 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2014 musta 4g ponu lipsutteli pasilasta itäkeskuksen suuntaan.. KOP-9**
carita Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2014 musta 4g ponu lipsutteli pasilasta itäkeskuksen suuntaan.. KOP-9** AJ ja enemmän kuin tuttu auto
AJ Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2014 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2014 musta 4g ponu lipsutteli pasilasta itäkeskuksen suuntaan.. KOP-9** Jep,täytyy välillä ulkoiluttaa autoa Dodgellako ajelit?
The Retro Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2014 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2014 Jep,täytyy välillä ulkoiluttaa autoa Dodgellako ajelit? joo se musta rami oli ajokkina.. naureskeltii kaverin kans et hyvin läks pito siin ekois valois ku perään tultii..
AJ Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2014 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2014 joo se musta rami oli ajokkina.. naureskeltii kaverin kans et hyvin läks pito siin ekois valois ku perään tultii.. Sintterikytkin on kaupungissa parhaimmillaan
KKOSKINEN Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2014 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2014 Päivällä tiellä 51 punainen 3gen camaro.... Jos väliläl K- nummi Siuntion tienhaara niin vois osua kohdalle.
pantera Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2014 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2014 So H st. ceta conv. destination Oulu
Johnny Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2014 Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2014 Hyvinkäällä tiistai-illalla paloaseman edustalla 3gen-Camaro ja tänä aamuna Jokelantiellä valkoinen 3gen-Firebird.
Fenix Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2014 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2014 Vihreä 4gen camaro viikinmäki helsinki.
-Zn- Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2014 Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2014 Keltainen 4. gen avo Camaro, tänään 15:30 Jyväskylän rantaväylällä. Oli pirtsakan näköinen laitos
Chevy Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2014 Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2014 valkea E mallin -13 Camaro SS,Hyrylässä
Lintumies Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2014 Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2014 Musta LT1-ransu abrahaminkadun kulmalla.
rstuning Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2014 Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2014 rapanen 5gen Comero Vaasan suvilahdessa parkissa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään