Jump to content

F-BODYJA näkynyt?


carita

Recommended Posts

Kirjoitettu

hanko-hyvinkää tiellä lohjan kohdilla viininpunainen 3gen firebird uudenmalla keulalla.

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Valkoinen 5 gen camaro ajeli iltapäivällä tuusulan moottoritiellä vastaan tammiston kohdalla. Camarossa taisi olla ss-raidat ja levikesarja helmoissa ja puskureissa.

  • 3 weeks later...
Kirjoitettu

Eilen motarilla siinä janakkalan kohdilla 4gen trans am. Olisko ollu vihree/sininen, ei muista  ;D

Kirjoitettu

Tänään aamulla Vaasan keskustassa 3gen Camaro IrocZ musta matalalla prostock skuupilla \m/

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

päivällä espoon ikean kohdilla motaria pitkin 4genneri z28.

Kirjoitettu

Mäntsäläntiellä Porvooseen päin monena aamuna keltainen 3g tulilintu, t-topeilla ja kotkatarroilla...piristää mukavasti näin talvella kaiken maailman avensiksien seassa.

Kirjoitettu

Eilen aamukahdeksan aikaan 3-tiellä Keimolan paikkeilla alkupään 4gen-Camaro.

Kirjoitettu

Musta 98-> camaro eilen kehä3:lla puoli viiden aikaan. KUKA TUNNUSTAA!? m/

Kirjoitettu

musta 4g ponu lipsutteli pasilasta itäkeskuksen suuntaan.. KOP-9**

Kirjoitettu

musta 4g ponu lipsutteli pasilasta itäkeskuksen suuntaan.. KOP-9**

AJ ja enemmän kuin tuttu auto \m/

Kirjoitettu

musta 4g ponu lipsutteli pasilasta itäkeskuksen suuntaan.. KOP-9**

 

Jep,täytyy välillä ulkoiluttaa autoa  m/

Dodgellako ajelit?

Kirjoitettu

Jep,täytyy välillä ulkoiluttaa autoa  m/

Dodgellako ajelit?

 

joo se musta rami oli ajokkina.. naureskeltii kaverin kans et hyvin läks pito siin ekois valois ku perään tultii.. :-P

Kirjoitettu

joo se musta rami oli ajokkina.. naureskeltii kaverin kans et hyvin läks pito siin ekois valois ku perään tultii.. :-P

Sintterikytkin on kaupungissa parhaimmillaan  ;D

Kirjoitettu

Päivällä tiellä 51 punainen 3gen camaro....

Jos väliläl K- nummi Siuntion tienhaara niin vois osua kohdalle.

Kirjoitettu

Hyvinkäällä tiistai-illalla paloaseman edustalla 3gen-Camaro ja tänä aamuna Jokelantiellä valkoinen 3gen-Firebird.

Kirjoitettu

Keltainen 4. gen avo Camaro, tänään 15:30 Jyväskylän rantaväylällä.

Oli pirtsakan näköinen laitos  8)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...