Jump to content

F-BODYJA näkynyt?

carita

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tänään konalantiellä musta 98-02 fire vissiin ratskinin vanha juteltiin kun ajettiin vierekkäin kaistoilla en muista mikä nicci sillä on :-[

Kirjoitettu

Tänään konalantiellä musta 98-02 fire vissiin ratskinin vanha juteltiin kun ajettiin vierekkäin kaistoilla en muista mikä nicci sillä on :-[

AJ,?

Kirjoitettu

Eilen malminlentokentällä monta hienoa f-bodya  m/ m/ *clap*

Kirjoitettu

Eilen Linnacruisingissa useita ja matkalla..hämeenlyrössä 2g fire lapa nousi  m/ tampereen motarilla ajeli edessä 2gen camaro , huoltisikalla ls1 ss camaro avo , itse hämeenlinnassa useita 5g camaroita , 4g trans ameja ja camaroita ja monia muita  8)

Kirjoitettu

Eilen puoliltapäivin Myyrmäessä punainen 4g avo ss Camaro

Kirjoitettu

Nähty vestrassa vantaalla HIENO pun trans am stroukatulla ponun koneella 461cid alumiinikannet etc etc ja vm on76 m/ m/ 8)

Kirjoitettu

4gen camaro Porvoon motarilla Sipoon kohdalla 15.30

Vihreä tai harmaa.

Kirjoitettu

Valkoinen 4gen pontso tänään parkissa Äänekosken keskustassa.

Kirjoitettu

Eilen iltapäivällä musta 98-02 camu kivistön junaaseman lähellä m/

Kirjoitettu

Tumman punainen 3gen camaro manskulla 20.30...zmo?

Ei pysty tunnustaa, tossa se pihalla on päivän ollu. Keränny voimia huomiselle.

Kirjoitettu

Eilen illalla Honkanummella tuli vastaan pun Avo 3Gen Camaro, tänään Tammistossa keltanen 3gen fire ja tapulissa junaparkissa musta 4gen camaro

Kirjoitettu

Nousiaisissa Punainen, mustilla raidoilla oleva 5gen Camaro. Lapa nousi  m/

Kirjoitettu

Tänään aamulla n7:40 ohitin punaisen 3g Ponun Hämeenlinnan väylällä Myyrmäen kohdilla

Kirjoitettu

Musta 3gen firebird hämeenlinnantiellä kannelmäen kohdalla 16.30.

Kirjoitettu

Bongannu Oulussa 3 viininpunaista 3g transua, ekan motonetin pihalla, tokan metsokankaalla rivarin pihalla ja kolmannen karjasillalla kerrostalon pihassa. Voi olla samakin auto kun kauempaa näin. Keskustassa vihree 3g ponu bongattu, loppusillaan camaroita näkee täällä ainakin vähemmän. :W

Kirjoitettu

Hangontiellä tuli Nummelan kohdalla vastaa raidoilla varustettu punainen avo 4.gen Camaro :) Oliskohan ollut klo 2 nurkilla ::)

Kirjoitettu

Tänään noin kello 8:10 TranSamin? Trans Am lähti ripeästi Auranlaakson ABC:n pihalta  \m/  Itse olin Scanian hytissä siinä työmaan vieressä.

Kirjoitettu

Joensuussa nähty eilen hieno punainen valkoisilla raidoilla oleva 1gen Camaro noin klo 21 aikoihin Kuurnankadulla ja tänään 4gen Camaro viininpunainen mustilla vanteilla ehkä on LS1:nen kun keula on uudemmilla valoilla Utrantiellä ja näyttää asuvan saman tien varressa... m/

Kirjoitettu

Olen välillä miettinyt että onko täältä Pohjois-Karjalasta tämän sivuston käyttäjiä ja jäseniä ollenkaan, kun täällä ei liikenteessä kyllä ymmärretä jos heilauttaa kättä taikka varsinkaan näyttää peukkua tulee hölmistynyt katse että mitä ...  ::)

Kirjoitettu

Olen välillä miettinyt että onko täältä Pohjois-Karjalasta tämän sivuston käyttäjiä ja jäseniä ollenkaan, kun täällä ei liikenteessä kyllä ymmärretä jos heilauttaa kättä taikka varsinkaan näyttää peukkua tulee hölmistynyt katse että mitä ...  ::)

Sama homma täällä Turun nurkilla, ei juurikaan lapa nouse vaikka jenkkejä näkyy jonkinverran... Tosin tänään oli yks poikkeus, joku vanhan Ford avolavan kuski moikkas kun kotiinpäin olin ajelemassa T/A:lla. Muualla jopa Vani- ym käyttöjenkkien kuskit morjestelee.

Kerran ajoin Mietoisten Matkavirvokkeen ohi, pihalla parkissa keltainen 1g Firebird ja terassin puolelta nousi useampikin käsi  ;D m/

Kirjoitettu

Vissiin ihan valtakunnalista.

Muutama vuosi sitten 80% moikkas ja nyt se 20%.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...