Jump to content

F-BODYJA näkynyt?

carita

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mynämäellä tumman sininen 4g T/A. Väri sopii tuohon koriin paremmin kuin hyvin  \m/

Taas hep...  m/

Kirjoitettu

lahden kärkkäisen valoissa  tänää 19 aikoihin kuparinvärinen 2gen 78-81 aikakaudelta näytti ja tyylikkäältä m/

Kirjoitettu

Musta 4gen avo-camaro keltaisilla kilvillä järvenpäässä.

Kirjoitettu

Puna/hopea 4gen avo Camaro Vihdintiellä Malminkartanossa  m/

Kirjoitettu

Äsken tuli rauman kohdalla kasitiellä 3 gen camaro vastaan ja morjensti. Olikohan ruisinkiin menossa?

Kirjoitettu

pasi jkl (kimmo t ex) 4gen camaro bongattu saarijärvellä parkissa.

Kirjoitettu

Nähty 1kpl musta 2gen ja 3kpl 3gen joista 2pun toinen avo ja yx musta sit 2kpl 5gen ja vielä 1gen avo firebird 68 pun  8) Kaikki Vantaalla  :)

Kirjoitettu

Sunnuntai alku ehtoosta punainen 3gen Camaro Mynämäellä.

Kirjoitettu

Eilen illalla kuuden kieppeissä musta 4g avo Camaro Ylästönitellä. Lapanen heilu.  m/

Kirjoitettu

F350 lähti Puuilon pihalta Ruskossa tuossa aamupäivällä ja oli räyhäkkäät äänet  m/ *clap*

Kirjoitettu

Pitkästä aikaa näkyi Oulussa muitakin liikenteessä, eilen Laanilan Nesteellä keltainen 4g avo Firebird ja tänä aamuna musta 90-91 firebird ajoi portin edestä, kun olin lähdössä töihin. Putkisto oli muutettu melko äänekkääksi. Ko yksilöä en muista aiemmin nähneeni, olisko Oulun f-body kanta kasvanut yhdellä.  m/

Kirjoitettu

Pitkästä aikaa näkyi Oulussa muitakin liikenteessä, eilen Laanilan Nesteellä keltainen 4g avo Firebird ja tänä aamuna musta 90-91 firebird ajoi portin edestä, kun olin lähdössä töihin. Putkisto oli muutettu melko äänekkääksi. Ko yksilöä en muista aiemmin nähneeni, olisko Oulun f-body kanta kasvanut yhdellä.  m/

Meidän perällä liikkuu ajoittain 2 kpl 3 gen Trans Amia; yksi musta -90-91 malli ja viininpunainen GTA  8)

Kirjoitettu

Mattamusta 3gen Camaro tuli äsken vastaan Tuupakassa. Ei morjestanut... ???

Kirjoitettu

viininpun. 4g avocamaro kivenlahden ostarilla parkissa n. 14.00 aikaan, siisti.

Kirjoitettu

Oranssi avo  ja keltainen5gen Oranssi 70-73 2gen musta 3gen kaikki tixin ympäristössä m/

Kirjoitettu

Tuttu auto pitäis olla ...ja -92 ;) Mulla on työmaa melkein siinä naapurustossa.

Kirjoitettu

Punainen 3gen Firebird Formula 8-tiellä, Mynämen keskustan paikkeil.

Kirjoitettu

Tuttu auto pitäis olla ...ja -92 ;) Mulla on työmaa melkein siinä naapurustossa.

Kappas, käväiskin mielessä et sullahan on tollanen, mutta aattelin että et sää tuohon aikaan kiertele meidän nurkilla ;D
Kirjoitettu

Kehä III Tikkurilan ja lentokentän välillä tänään n. Klo 13 punainen 4gen trans am (WS6?)

Kirjoitettu

Punainen 3gen Camaro(etulippa puuttui) Mynämäen keskustassa.

Tainu lisääntyy f-body kanta 3-4kpl, tai sitten o kaivettu esiin talleista pölyttymästä.

Kirjoitettu

Tänään Tikkurilassa musta 4gen camaro.

Eilen järvenpään katsastuskonttorin pihassa punainen 4gen firebird.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...