repa Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2010 Hyvää Syntymäpäivää Ärrälle ! ( tuo 43 ei kylläkään ihan mene läpi.. eihän me samanikäisiä olla ) Mä olen käynnistänyt jo lähtölaskennan... Kävin viimeviikolla hakemassa tytärtä uimaleiriltä, niin valvoja huusi tytölle, että "sun vaari tuli hakemaan sua!" (ei muuten, mutta Vaari on jo kuollut) Kiitos vaan onnitteluista kaikille Tais muuten olla 43 vuota sitten, kun ajoin ekan kerran mopolla...
Juhani LS1 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2010 No mut se johtuu siitä kun oot niiiiin vanha ainakin nyt muutaman päivän . Otetaan osaa kuitenkin
Mika Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2010 Onnea ärrälle,Kehä kolmosen synkemmälle puolelle *clap*
repa Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2010 No johan nyt onnitellaan Pojalta sain Taidetta lahjaksi. Tostahan se taitaa oikea ikäkin paljastua, ei kehtaa manipuloida
TexFinn Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2010 Pojalta sain Taidetta lahjaksi. Jumankekka etta on vanteilla kokoa! :o
repa Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 Kiitos vielä kaikille muistaneille ja Onnea seuraaville Sankareille
Guest SuS Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2010 TseiTseille hyvää tsyntymäpäivää ja pusimuiskis !
repa Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2010 No mut se johtuu siitä kun oot niiiiin vanha ainakin nyt muutaman päivän . Otetaan osaa kuitenkin No niin, Juhani LS1, nyt on aika lopettaa se äijittely taas tältä vuodelta, olet itse yhtä vanha. Onnea, sitähän tässä iässä jo tarvitaankin T: Ystäväsi Reijo
Juhani LS1 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2010 Kiitoksia kaikille onniteluista
balez Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2010 kah.. foordisti onnea juhanille
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään