Jump to content

Synttärionnitteluita


Recommended Posts

Kirjoitettu

Kiitos onnitteluista, perjantaina tuli 40wee täyteen että ei paljo naurata, käpykerhoon on nyt iteki liitytty, onneksi täällä on moni vielä käpympi  ;D ;D ;D ;)

Kirjoitettu

Kiitos onnitteluista, perjantaina tuli 40wee täyteen että ei paljo naurata, käpykerhoon on nyt iteki liitytty, onneksi täällä on moni vielä käpympi  ;D ;D ;D ;)

"Ei nelikymppinen vielä vanha oo", sanoi muistaakseni Junnu Öövinille eeppisessä kotimaisessa elokuvassa "Katsastus".

Ja onnittelut näin jälkikäteen!  :)

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Kirjoitettu

Onnea RaiRai m/

Kiitos ja samat sanat  m/

Siellä näköjään ihan jopa paukkuu kympit joten bileiden oltava ultimaattiset  \m/ \m/

Kirjoitettu

Kiitos ja samat sanat  m/

Siellä näköjään ihan jopa paukkuu kympit joten bileiden oltava ultimaattiset  \m/ \m/

Oli juu... käytiin vaimon ja muksujen kans stadis katsomas Fazern Visitor Centeriä ja illalla kotona join pienpanimo-oluen. Eli oikein  \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Kiitokset, ei tunnu yhtään raihnaammalta kuin vuosi sitten  8)

Apuva:lle onnittelut myös  :)

  • 2 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...