BlackZ Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2020 Kiitos onnitteluista, perjantaina tuli 40wee täyteen että ei paljo naurata, käpykerhoon on nyt iteki liitytty, onneksi täällä on moni vielä käpympi ;D
RaiRai Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2020 Kiitos onnitteluista, perjantaina tuli 40wee täyteen että ei paljo naurata, käpykerhoon on nyt iteki liitytty, onneksi täällä on moni vielä käpympi ;D "Ei nelikymppinen vielä vanha oo", sanoi muistaakseni Junnu Öövinille eeppisessä kotimaisessa elokuvassa "Katsastus". Ja onnittelut näin jälkikäteen!
Anders Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2020 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2020 Onnea avogta-89! Myöhässä, mutta kuitenkin...
avogta-89 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2020 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2020 Onnea päivänsankareille \
RaiRai Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2020 Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2020 Onnea RaiRai Kiitos ja samat sanat Siellä näköjään ihan jopa paukkuu kympit joten bileiden oltava ultimaattiset \
Anders Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2020 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2020 Kiitos ja samat sanat Siellä näköjään ihan jopa paukkuu kympit joten bileiden oltava ultimaattiset \ Oli juu... käytiin vaimon ja muksujen kans stadis katsomas Fazern Visitor Centeriä ja illalla kotona join pienpanimo-oluen. Eli oikein \ \ \
camaro82 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2020 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2020 Kiitokset, ei tunnu yhtään raihnaammalta kuin vuosi sitten Apuva:lle onnittelut myös
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään