repa Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2011 Senior, kohotan maljan. Pitkää ikää ja terveyttä
Senior Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2011 Senior, kohotan maljan. Pitkää ikää ja terveyttä Yhdyn maljaan. Ja nuo jälkimmäiset on jo (vielä...)
accident Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2011 Seniorille. Elegantille herrasmiehelle onnittelut
Mika Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2011 Onnea Seniorille Onnittelut täältäkin Seniorille *clap*
Senior Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2011 Kiitosta kaikille ! Olen aivan häkeltynyt ja otettu ... Ja onnea tuolle toisellekin sankkerille
kati Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2011 Onnitteluja sinne Texasin Denttonii oikke palajo
TexFinn Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2011 Tattista vaan jo näin etukäteen. Ja Seniorille myohästyneet onnittelut!
gmc63 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2011 Joo TEXILLE onnee Taas vuoden kokeneempi
Puuhis Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2011 Texi juhlii sitten rauhallisesti. Mee poolille ja hyppää voltti veteen. Todisteeksi videonpätkä tuubiin ? Kato ettei ole jäässä allas
timppa66 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2011 texille american officeen synttäri onnittelut
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään