Jump to content

pakosarjan pultit

pete695

Recommended Posts

Kirjoitettu

moi,yritin tuossa vaihtaa edelin peltisatsit,mutta,kuskin puolen valusarjan sain pois ongelmitta,miten olette saaneet apparinpuolen lähinnä ohjaamoa/putken lähtöä olevan pultin pois?ei sitte mahdu kyllä mikään valtakunnan kalu,ei ylä/ala kautta??entäs se öljytikun putki??auttakee :'( :'( :'(

Kirjoitettu

Sulla tais olla 3gen?

Öljytikun putkea ei tarvi ottaa pois, pikkasen vaan vääntää sivuun.

Taimmainen pultti lähti muistaakseni alakautta...

Kirjoitettu

moi,yritin tuossa vaihtaa edelin peltisatsit,mutta,kuskin puolen valusarjan sain pois ongelmitta,miten olette saaneet apparinpuolen lähinnä ohjaamoa/putken lähtöä olevan pultin pois?ei sitte mahdu kyllä mikään valtakunnan kalu,ei ylä/ala kautta??entäs se öljytikun putki??auttakee :'( :'( :'(

tuttu juttu. ;D mä pätkäsin sopivan lenkkiavaimen ja hitsasin siihen ohuen lattaraudan jatkoks.

sen raudan sit taivuttelee niin et avain istuu pulttiin. :D varmaan kaupastaki joku sopiva löytyy.

Kirjoitettu

Sulla tais olla 3gen?

Öljytikun putkea ei tarvi ottaa pois, pikkasen vaan vääntää sivuun.

Taimmainen pultti lähti muistaakseni alakautta...

juu 3gen on.alakautta varmaan,jos tekee jonkun tuhannenmutkan avaimen,ja toivoo ettei pultti mee pyöreäksi :-P
Kirjoitettu

no niin,nyt olis pultit pois,ja edelit paikoillaan ;D ;D,ja en,en vaihda enää yhteenkään pontiacin tulilintuun sarjoja :W

Kirjoitettu

no niin,nyt olis pultit pois,ja edelit paikoillaan ;D ;D,ja en,en vaihda enää yhteenkään pontiacin tulilintuun sarjoja :W

mä vaihdan mielelläni, helppo nakki  m/

Kirjoitettu

mä vaihdan mielelläni, helppo nakki  m/

ei ollenkaan hankala kunhan ei hermoile eikä hätiköi riehumalla. malttia, oikeat työkalut ja hyvä monttu/nosturi.

Kirjoitettu

nosturi,monttu,mitä ne on ;D

ne on niitä mist tulee pakkomielle kun on riittävästä huutanu ärräpäitä tunkilla nostetun auton alla ku mitään ei mahu tekee :-X

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...