Guest pile Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 onko hyviä kokemuksia tälläisistä raybestas metall-hiilikuitu paloista us parts myy
88IROC Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 RP:llä sanoivat Hawk:ja paremmiksi ja tietysti myös kalliimiksi (yli 90 E kierros). Tulevat siis lähes saman hintaisiksi kuin EBC:t ja pähkäilen tässä itsekkin että mitkä ostaisi
Guest pile Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 rp:ssä ei ollut kuin vakiopaloja kun soittelin viikolla joten ostin noi us partsita ja laitan kiinni tänään ja yritän käyrä leimalla.
Kiesi Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2004 Niin kun minä ostin viimiset raybestos performance plussat. Ihan hyvältä tuntuuvat ja maksovat vaan 22.5e kierros.
HRA33 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2004 Mullakin on ponussa vissiin jotku alkuperäset posliinipalat vuodelta 87 vielä paikalla (taitaa olla jo muumioituneet), eli uuet pitäis hommata kans. Muistaako joku mitä noi EBC:n vihreät maksaa Sporttiautossa?
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2004 EBC:t taisi olla 93€ toimituskuluineen. Näihin olen tyytyväinen kestää rankemmankin jarrutuksen noin 200-0 ja halutessaan menee lukkoon lopussa! Tosin mulla on levytkin vaihdettu uritetuun ja 1/2 poratut.
HRA33 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2004 EBC:t ostin ja täytyy sanoa että nyt löytyy jarrutkin autosta. Meinas vaan hermot mennä noita takajarruja laittaessa ja toinen puoli jäi vielä laittamatta kun satulaa ei saanut irrotettua. Jarruletku oli liian lyhyt, eli satulaa ei saanut vedettyä levyn päältä poies. Pitää kerätä inspiraatiota ja nakittaa joku kaveriksi ilmausoperaatioon sitten joskus.
peep Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2004 Kadulla on EBC't ihan ok, mutta radalla on carbon-metallic palat parempia. EBC't kuumentu nopeammiin ja sulaa levyhin kiinni. Mutta tuskin keskiverto f-body'lla radalla ajetaan ja EBC't on parempia jokapäiväiseen käyttöön, niiden kanssa tulee vähemmään pölyä ja ne toimi hyviin kylmänäkin.
gmc63 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2004 Eix niitä EBC:tä kanssa oo eri tarkoituksiin? :)On vihreetä,keltasta,punasta ja mustaa :DJos en väärin muista
z 28 jari Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2004 Mulla on perfomance frictionin valmistamat metalli-hiilikuitupalat edessä.Kylmänä hieman tunnottomat,mutta lämmitessään pidot paranee,ja ei muuten sottaa vannetta.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään