Jump to content

jarrupaloista

Guest pile

Recommended Posts

Kirjoitettu

onko hyviä kokemuksia tälläisistä

raybestas metall-hiilikuitu paloista us parts myy

Kirjoitettu

RP:llä sanoivat Hawk:ja paremmiksi ja tietysti myös kalliimiksi (yli 90 E kierros). Tulevat siis lähes saman hintaisiksi kuin EBC:t ja pähkäilen tässä itsekkin että mitkä ostaisi :(

Kirjoitettu

rp:ssä ei ollut kuin vakiopaloja kun soittelin viikolla joten ostin noi us partsita ja laitan kiinni tänään ja yritän käyrä leimalla.

Kirjoitettu

Niin kun minä ostin viimiset raybestos performance plussat. Ihan hyvältä tuntuuvat ja maksovat vaan 22.5e kierros.

Kirjoitettu

Mullakin on ponussa vissiin jotku alkuperäset posliinipalat vuodelta 87 vielä paikalla (taitaa olla jo muumioituneet), eli uuet pitäis hommata kans. Muistaako joku mitä noi EBC:n vihreät maksaa Sporttiautossa?

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

EBC:t taisi olla 93€ toimituskuluineen.

Näihin olen tyytyväinen kestää rankemmankin jarrutuksen

noin 200-0 ja halutessaan menee lukkoon lopussa!

Tosin mulla on levytkin vaihdettu uritetuun ja 1/2 poratut.

Kirjoitettu

EBC:t ostin ja täytyy sanoa että nyt löytyy jarrutkin autosta. Meinas vaan hermot mennä noita takajarruja laittaessa ja toinen puoli jäi vielä laittamatta kun satulaa ei saanut irrotettua. Jarruletku oli liian lyhyt, eli satulaa ei saanut vedettyä levyn päältä poies. Pitää kerätä inspiraatiota ja nakittaa joku kaveriksi ilmausoperaatioon sitten joskus.

Kirjoitettu

Kadulla on EBC't ihan ok, mutta radalla on carbon-metallic palat parempia. EBC't kuumentu nopeammiin ja sulaa levyhin kiinni.

Mutta tuskin keskiverto f-body'lla radalla ajetaan ja EBC't on parempia jokapäiväiseen käyttöön, niiden kanssa tulee vähemmään pölyä ja ne toimi hyviin kylmänäkin.

Kirjoitettu

Eix niitä EBC:tä kanssa oo eri tarkoituksiin? :)On vihreetä,keltasta,punasta ja mustaa :DJos en väärin muista :(

Kirjoitettu

Mulla on perfomance frictionin valmistamat metalli-hiilikuitupalat edessä.Kylmänä hieman tunnottomat,mutta lämmitessään pidot paranee,ja ei muuten sottaa vannetta.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...