Jump to content

röpöttää puolikaasulla


Recommended Posts

Kirjoitettu

Tämä aihe on tietty hiukan väärällä areenalla,mutta jospa f-bodeissa olisi jollain ollut samoja oireita ja oisi antaa vinkkiä...

 

Eli kaverin Jeep Cherokee, vm.n.85,ruisku 6-kone.

 

Oireilee siten että röpöttää eikä meinaa ottaa kierroksia puolikaasulla,ts.tyhjäkäynti ok samoin kun koneen on saanut huijattua kierroksille toimii normaalisti.mutta siis välialue n.1000-3500 rpm tökkii.Hivenen ankea ajaa kun pitää joko madella tyhjäkäynnillä tai painaa menemään kaasu pohjassa.SES ei syty,eikä ole vikakoodeja. Maffia en löytänyt joten map-peli taitaisi olla,muutenhan on aika simppeli,samat TPS jne sensorit kuin f-bodeissa. Imuvuodot tsekattu,ei löytynyt,mikä ei tietysti merkkaa ettei niitä olisi...

Toimi normaalisti ennen tuota,aloitti yhtäkkiä oireilun.

Olisiko kellään ideoita? Uus TPS ostettu,mutta ei vielä ehitty asentaa.Tuntuisi vain loogiselta että tulisi vikakoodeja jos joku sensori ois kuollut..

Kirjoitettu

Jos letkut on tsekattu niin mieleen tulee lähinnä lambda-anturi, on näissä kuulemma ihan kulutustavaraa eikä jätä vikakoodeja

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...