F350 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2010 No nyt on väljää ohjausvaihteessa eikä enää auta kiristäminen, silti kolahtelee eli "pitman arm" (mikä lie suomeksi) pääsee liikkumaan sivusuunnassa. Vois ostaa uuden, mut onko porukat mistä noita hommanneet? Summitila näyttäs olevan cardonen tekele 130 taalaa. Liekö Suomessa hyllyssä kellään ja miillä välityksellä...
Nupa Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2016 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2016 Rockautosta kunnostettu ... Maali päällä tippas hieman ja pikkasen ku pyyhkäsi kantta puhtaaksi niin selkeästi tuntuu halkeama. Ja klappiakin enemmän kuin vanhassa. Pedro meinannu, että fkthsht - maalia päälle kyllä se pitää
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään