jussih Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2010 Onko tuo oikeasti niin tyhmästi rakennettu että saa porata lasin ja hissin välistä niitit poissa että lasin saa irti. Kymmeniä laseja irroitellut urani aikana ja tällaista ei ole vastaan tullut. Esim hondassa 2 pulttia ja lasi irti. Voisiko joku lasin irroittanut selvittää mitä tarvitsee irroitella.
Teac Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2010 Kyllä mä porailin niitit auki kun ei muuten lähtenyt, ei paha homma. Ja niin se irroitus taisi olla GM:n service manuaalissakin. Uusia niittejä tosin ei löydy ihan joka kaupasta Voihan niitit toki ruuveillakin varmaan korvata...
jussih Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2010 En tiedä miksihän tuostakin on ne lasit ja muut otettu poissa, kyllähän kokonainen ovi menee myös kaupaksi. Tuo on tältä foorumilta joltakin ostettu, keltainen pontiac ovi. Eli siis ne niitit pitää porata pois jotka on lasin ihan alaosassa kiinni ja tulevat lasin läpi.
Teac Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2010 Jep. Lasissa on vielä muovi/nylon holkit niittien kohdalla joten kannattaa melkein mielummin pyyhkäistä rälläkällä niittien kannat pois ettei pilaa holkkeja.
jussih Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2010 Joo saihan sen irti kun niitit hioi poissa. Pitää vaan keksiä hyvä kiinnityskeino siihen, noin isoja niittejä minulla ei ainakaan ole.
Teac Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2010 Mulla saattais olla vielä muutama jos vaan löydät niittipihdit millä puristaa ne kiinni (kara 1/4")
jussih Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2010 Mulla on kaks vaihtoehtoa mielessä joko liimaa holkkejen molemmille puolille pienireikäiset prikat ja niittaa sillain tai laittaa edellämainitut prikat ja pulteilla kiinni.
Teac Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2010 Onnistuu noinkin kunhan ei pultin/mutterin kanta ei ota mihinkään kiinni.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään