Jump to content

oven lasin irroitus 3 gen

Recommended Posts

Kirjoitettu

Onko tuo oikeasti niin tyhmästi rakennettu että saa porata lasin ja hissin välistä niitit poissa että lasin saa irti. Kymmeniä laseja irroitellut urani aikana ja tällaista ei ole vastaan tullut. Esim hondassa 2 pulttia ja lasi irti. Voisiko joku lasin irroittanut selvittää mitä tarvitsee irroitella.

Kirjoitettu

Kyllä mä porailin niitit auki kun ei muuten lähtenyt, ei paha homma. Ja niin se irroitus taisi olla GM:n service manuaalissakin. Uusia niittejä tosin ei löydy ihan joka kaupasta  :( Voihan niitit toki ruuveillakin varmaan korvata...

Kirjoitettu

En tiedä miksihän tuostakin on ne lasit ja muut otettu poissa, kyllähän kokonainen ovi menee myös kaupaksi. Tuo on tältä foorumilta joltakin ostettu, keltainen pontiac ovi.

Eli siis ne niitit pitää porata pois jotka on lasin ihan alaosassa kiinni ja tulevat lasin läpi.

Kirjoitettu

Jep. Lasissa on vielä muovi/nylon holkit niittien kohdalla joten kannattaa melkein mielummin pyyhkäistä rälläkällä niittien kannat pois ettei pilaa holkkeja.

Kirjoitettu

Joo saihan sen irti kun niitit hioi poissa. Pitää vaan keksiä hyvä kiinnityskeino siihen, noin isoja niittejä minulla ei ainakaan ole.

Kirjoitettu

Mulla saattais olla vielä muutama jos vaan löydät niittipihdit millä puristaa ne kiinni (kara 1/4")

Kirjoitettu

Mulla on kaks vaihtoehtoa mielessä joko liimaa holkkejen molemmille puolille pienireikäiset prikat ja niittaa sillain tai laittaa edellämainitut prikat ja pulteilla kiinni.

Kirjoitettu

Onnistuu noinkin kunhan ei pultin/mutterin kanta ei ota mihinkään kiinni.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...