Trans Am 350tpi Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2010 Jos laitan tollaset ARP:n studit AFR 195:n kiristämiseen, niin saako noi kannet pois paikoiltaan ilman koneen poisnostoa tai studien irti ruuvaamista lohkosta Eli mahtuuko nostamaan kannet pois ?? Kattelin, että hanttimiehen puoli on ainakin ahdas takakulmastaan . Tollanen koneen pois nostojumppa ei kiinnostas montaa kertaa, jos vaikka pahvit poikii kuten olen täältä lukenut Auto siis 3genneri -89 TA 383cid
Crisis Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2010 Niin siis... Taa on vaha tallanen kysymys etta tota joo. Eiks studin saa ruuvattua irti kun loysaa mutteria vahasen?? Eli toimii kuten pultti. Tama siis jos ei ole tilaa nostaa studit paikallaan kantta pois. Ja kansipahvit ei vuoda jos asennetaan oikein ja jalkikiristetaan. Ei mulla ole pahviongelmia ollu (koputan puuta) En ma studeista tieda muuta kun etta vetaa/pitaa ne paremmin ja ilmeisesti helpompi saada hyvaan momenttiin. Ps. Sun pitaa paivittaa nimimerkki
Trans Am 350tpi Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2010 Keskustelin vaan aiheesta eilen yhden tutun jenkkiautokorjaamon pitäjän kanssa ja hän oli sitä mieltä että noi studit on 14:1 puristeisiin kilpakoneisiin ja nää 10:1 katukoneet menee vallan mainiosti pulteilla. Piti vähän studeja hifistelynä Mä kun kerkesin just ostaa tollasen ARP:n studisarjan Summitilta, niin kai ne täytyy sinne sitten vetäistä . . . Juu, nimimerkki tarvii varmaan päivittää ku ei oo imusarjakaan ollu aikoihin TPI vaan LT1-konversio
Jake Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2010 onnistuu kun ruuvaa kuusiokoloavaimella irti sen studin sitten kun on ruuvannu mutterit ensin pois, muuten ei onnistu (illman koneen pois nostoa/laskua).
Trans Am 350tpi Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2010 onnistuu kun ruuvaa kuusiokoloavaimella irti sen studin sitten kun on ruuvannu mutterit ensin pois, muuten ei onnistu (illman koneen pois nostoa/laskua). Jep, niin mä kanssa funtsailin, mutta sain niin kärkkään mielipiteen studeista
Jake Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2010 Eikai niistä haittaakaan ole, mulla on tossa pinnapultit. Eikä hinnassakaan ole paljoa eroa pulttien/pinnapulttien kesken. Tasasempaan ne kai saa vetoon.
Crisis Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2010 Jep, niin mä kanssa funtsailin, mutta sain niin kärkkään mielipiteen studeista Sanot sille tutulle joka puhu 14:1 puristeisista kisakoneista etta laitat studit koska koneeseen menee 200hp kaasut... Loppuu sen vittuilu
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään