Jump to content

Vetoakseli?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Onko kokemusta minkämerkkistä vetaria kannattaa laittaa perään(kymppipulttinen 26 poorisilla vetareilla)hinta/laatu?

Kirjoitettu

Strange, Williams, Moser on patenttivastaus kaikkiin vetari kysymyksiiin.

www.markwilliams.com

www.moserengineering.com

Strangen weppisivua ei just nyt osunut kohdalle.

Mulla on 12-boltissa orkkis 30 rihlaiset mutta Moserin tekemänä.

Kirjoitettu

Rp:stä tarjosi superioraxle merkkistä vetaria,onko kokemuksia ko.merkistä?

Kirjoitettu

Tommoinen ?

http://www.superioraxle.com/htmlfolder/home.html

Ainakin Summitracing myy Superioria, joten ei ihan huonokaan voi olla. Pikemminkin päinvastoin. Mun vastaukseni kolmesta merkistä on tosiaan klassinen patenttivastaus että noilla merkeillä asiat ei yleensä mene pieleen.

Veikkaanpa että yleensä kuka on vaihtanut uudemmat vetarit autoonsa, riippumatta valmistajasta, ei saa niitä rikki, pl. kisämiehet stripillä: Tämän päivän valmistustekniikka vetareille on ihan jotain muuta kuin 60-70 ja osan 80 lukua käytetty teknologia. Veikkaa että jos et aja slikseillä niin et saa uusia akseleita rikki sillä ennenmin häviää pito renkaista kuin boorit akselista jos perä on muuten ok.

Jotenkin on semmoinen fiilis (ei tieto) että jos ryhtyy laittamaan uusia vetareita, niin samalla pistäisi koko perän osasiksi ja hoitaisi laakeroinnin ja lukon kuntoon että uusia veteraita ei vaurioittaisi jonkin muun kuluneen/vaurioituneen paikan seurauksena ??

Kirjoitettu

Joo,oon käynyt ittenikanssa vääntöä siitä, päivittäiskö ton perän 28 rihlaseks uusilla hiluilla vai laittaisko pelkästään uuden vetarin(vanhassa jonkinsortin vipatusta).

Kirjoitettu

Missähän hinnoissa tollainen perusvakio akseli maksaa? Mulla kun on toisella puolella korjauslaakeri, toista en ole katsonutkaan. Epäilisin toistuvia stefaongelmia.

Kirjoitettu

Us partsista kun kysyin(josta sain niin tylyä palvelua että voihan...)kertoi puhelinmyyjä orkkishinnaksi 500euroa.Tarvikkeen hintaa en saanut selville.Oli vissiin liian paha kysymys.Rp tarjos tota superioria,hinnan lupas lähettää e-mailitse.

• 1 month later...
Kirjoitettu

Mulla on ollut superiorit keväästä saakka.Renkaat kuitenkin ne "sulakkeet" ettei pääse mitään menee rikki.

Summitista vahingossa tilasin uudemman 30 spline lukkomurikan mutta oli muutenkin hyvä vaihtaa vetarit.Toisessa pyöränlaakerikaulassa jo pinnassa vikaa.12bolt 30spline akselit menee melkein heittämällä 10 pulttiseen.akselin päästä alle 1mm pois että keskitappille jää väljyyttä.

1972.jpg}

1972.jpg_thumb

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...