Smoke Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2010 Ihan kyselisin paljonko menee 3.8 v6:seen moottori öljyä? ja ootteko laittanu sitä 10w-30 niiku öljykorkissa kehotetaan käyttämään,itselläni auto siis pelkästään kesäkäytössä. Tuossa kun isän kanssa mietittiin (hänellä 5.7 v8) että eikö olisi järkevä käyttää vähän jäykempää öljyä(ei mitään 5w-40litkua),kun kerran autot pelkästään kesäkäytössä. Korjatkaa jos oon väärässä??
carita Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2010 Ihan kyselisin paljonko menee 3.8 v6:seen moottori öljyä? ja ootteko laittanu sitä 10w-30 niiku öljykorkissa kehotetaan käyttämään,itselläni auto siis pelkästään kesäkäytössä. Tuossa kun isän kanssa mietittiin (hänellä 5.7 v8) että eikö olisi järkevä käyttää vähän jäykempää öljyä(ei mitään 5w-40litkua),kun kerran autot pelkästään kesäkäytössä. Korjatkaa jos oon väärässä?? suotta tuonne ainakaan mineraaliöljyä lykkää. mobil 1 toimii satavarmasti, esim 5W-30/40, Valvolinen tuotteet havaittu hyväksi, Gulfin samoin jne. makuasia, sanoi koira kun... ja vaikka auto on vaan kesäkäytössä, miks rasittaa pumppua sitkeellä/raskaalla öljyllä, ei ne nykyaikaiset täyssynteettisetkään mitään vettä oo. niillä on tietysti huuhteleva/pesevä vaikutus, mitä öljyä autossa on aiemmin käytetty? -edit- öljytilavuus 4,25litraa filtterin kanssa.
pantera Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2010 Ihan kyselisin paljonko menee 3.8 v6:seen moottori öljyä? ja ootteko laittanu sitä 10w-30 niiku öljykorkissa kehotetaan käyttämään,itselläni auto siis pelkästään kesäkäytössä. Tuossa kun isän kanssa mietittiin (hänellä 5.7 v8) että eikö olisi järkevä käyttää vähän jäykempää öljyä(ei mitään 5w-40litkua),kun kerran autot pelkästään kesäkäytössä. Korjatkaa jos oon väärässä?? Laita sitä mitä valmistaja suosittelee eli sitä 10W-30 , mun mielestä ei ole mitään syytä käyttää korkeempaa viskositeettiä.
Smoke Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2010 suotta tuonne ainakaan mineraaliöljyä lykkää. mobil 1 toimii satavarmasti, esim 5W-30/40, Valvolinen tuotteet havaittu hyväksi, Gulfin samoin jne. makuasia, sanoi koira kun... ja vaikka auto on vaan kesäkäytössä, miks rasittaa pumppua sitkeellä/raskaalla öljyllä, ei ne nykyaikaiset täyssynteettisetkään mitään vettä oo. niillä on tietysti huuhteleva/pesevä vaikutus, mitä öljyä autossa on aiemmin käytetty? -edit- öljytilavuus 4,25litraa filtterin kanssa. Kiitoksia tiedosta! Ei mitään hajua mitä öljyä autossa käytetty ennemmin,kun huoltokirjaa ei ole ja itse ensimmäistä kertaa vaihdan öljyt auton oston jälkeen.
Smoke Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2010 Laita sitä mitä valmistaja suosittelee eli sitä 10W-30 , mun mielestä ei ole mitään syytä käyttää korkeempaa viskositeettiä. Joo,näin itsekkin ajattelin että laitetaan sitä mitä valmistaja sanoo,eipä ne huvikseen niitä tekstejä siihen kirjoittele..
Chevy Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2010 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2010 Joo,näin itsekkin ajattelin että laitetaan sitä mitä valmistaja sanoo,eipä ne huvikseen niitä tekstejä siihen kirjoittele.. juuri näin
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään