Jump to content

2gen tiivisteiden asennusongelmat

Recommended Posts

Kirjoitettu

Morjens!

Onko kukaan asennellut 2geniin tiivisteitä? Mulla on ollut ongelmia ylempien ovitiivisteiden kanssa. Asennus onnistuu, mutta oven sulkeutumisen ja ikkunan kanssa tulee ongelmia.

En oikein osaa tämän tarkemmin kertoa, mutta onko jollain muulla ollut ongelmia näiden kanssa?

Englannin kielisiltä sivustoilta olen lukenut että muut kärsivät samoista ongelmista, mutta jos joku osaisi täällä suomeksi heittää joitain vinkkejä, niin olis kiva.

Kirjoitettu

Morjens!

Onko kukaan asennellut 2geniin tiivisteitä? Mulla on ollut ongelmia ylempien ovitiivisteiden kanssa. Asennus onnistuu, mutta oven sulkeutumisen ja ikkunan kanssa tulee ongelmia.

En oikein osaa tämän tarkemmin kertoa, mutta onko jollain muulla ollut ongelmia näiden kanssa?

Englannin kielisiltä sivustoilta olen lukenut että muut kärsivät samoista ongelmista, mutta jos joku osaisi täällä suomeksi heittää joitain vinkkejä, niin olis kiva.

Vaihdettiin tohon 79 ponuun toinen ikkunatiiviste ja ja se meni kyllä ilman hankaluutta paikoilleen ja ovitiivisteet meni ihan painamalla uriinsa mullaki jäi aluks ovet kanittaa mut kun painoi ivet kunolla kiinni vaikka vähän väkisin niin kyl se sit istui m/
Kirjoitettu

No, joo mul on kyseessä siis 2gen camaro ja sellaiset repro tiivisteet. Kuulemma lateksiset sellaiset toimii paremmin, kuin nämä mun kumiset. Lateksiset ovat vaan kalliimmat, mut kannattaa ilmeisesti maksaa. Hitto kun ois tajunnu sen jo muutama kuukaus sitte.

Täytyy vielä kokeilla säätää ovea, siten että sais ikkunan itumaan yläreurasta kohilleen. Ehkä ne tiivisteet siitä sitten ajallaan pehmenee? Kannattanee hölvätä silikonia oikein kunnolla?

edelleen kokemukset ja neuvot ovat tervetulleita...

Kirjoitettu

Jos ovi istuu paikassaan niin älä koske siihen. Siinä ikkunassa on muistaakseni itsessään säädöt korkeudelle ja kallistukselle. Olen joskus nähnyt ohjeetkin näiden ikkunoiden säätöön, pitää katsoa jos löydän vielä.

Kirjoitettu

Kiitos paljon vinkistä Transsami. Täytyykin kokeilla säätää ikkunaa. Ei tullut jostain syystä mieleenkään että sitäkin voi säätää  :-P

Vika voi siis hyvinkin olla vain mun ikkunan säädöissä eikä tiivisteissä...

Kirjoitettu

Noniin!

Ikkunaa säätämällä homma alko toimimaan. Kannattaa hölvätä silikonia myös paljon tiivisteisiin, koska ne ovat uutena aika koppuraiset. Kiitos kaikille neuvoista!  m/

Kirjoitettu

Noniin!

Ikkunaa säätämällä homma alko toimimaan. Kannattaa hölvätä silikonia myös paljon tiivisteisiin, koska ne ovat uutena aika koppuraiset. Kiitos kaikille neuvoista!  m/

Vissiin laadusta kiinni kun itellä meni tiivisteet paikalleen ilman mitään silikonia :D :D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...