Kiesi Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2004 Jahas vein auton aamulla american serviceen ja siellä ollessaan autosta on kuulemma flekti hyytynyt. Se ei siis lähde tulille vaikka ilmastoinnin laittaa päälle. Anturi on uusi. Mikähän mättää? Missä on sen flektin rele? Niin, ja se pääsi nyt sitten keittämään. Onkohan odotettavissa muutakin vikaa?
Senior Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2004 Usein ehtoopuolella oleva rele tekee tuon. Tai releestä/flektistä irronnut piuha.
Guest iroc Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2004 Tuo keittäminen ei kyllä varmaankaan kovin vaarallista tunnu olevan. Oma TBI:ni keittäny mun aikana jo viisi kertaa, ja kaksi kertaa jopa niin huolella että kone hyytyny. Eikä ole vieläkään kansipahvit saatikka kannet pettäny. Tuntuu noi umpirautakannet kestävän melkein mitä vaan.
Kiesi Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2004 Jahhah siellä oli anturille menevä liitin ihan muussina. Ainakin '91:ssä se anturi on 6. ja 8. tulppien välissä ja näin lähellä --> <-- pakosarjaa. Ei ollu pojilla uutta liitintä niin tuota vaan nitkuteltiin ja laitettiin Stetson - Harrison -menetelmällä takaisin. Jokin vaan ei nyt mätsää. Flekti lähti päälle samalla kun laitoin ilmastoinnin pyörimään. Tarviiko tuohon muka sitä anturia? En oo vielä käyttänyt konetta sinne 230f asti että näkis toimiiko itse lämpötriggauskin.
pate Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2004 flekti lähtee pyöriin aina kun ilmastoinnin laittaa päälle, mutta milloinka se toisen flektin pitäs pyöriä. eivät osanneet sanoa ainakaan metro autossa.
JR Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2004 Jussi - jotenkin noin kun sulla flektien toiminta tosiaan menee. Kakkosella pitäis kait vaan olla hieman korkeammalla toi käynnistyslämmön raja - riippuu tietty miten se on rommiin ohjelmoitu
Hartigan Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2004 Mulla kans toine flekti hyytyi,täytynee kans katella ton anturin perään,rele ei vaikuttanu asiaan. Virta myös tulee releelle(siis se virtapiuha missä on aina voimaa riippumatta onko ees virta-avainta lukossa)enkä usko että ECM:ssä ois vikaa se kun on uus. Mulla kyl kakkosflekti pärähti aina pyöriin kun AC:n pisti päälle,ei tosin käynyt kun ajoittain.Samoten molemmat flektit pyörähti päälle kun koneen täräytti tulille,mutta nyt siis vaan se "pää"flekti joka muuten mulla lähtee pyöriin kun kabiinin mittari näyttää hieman alle 220,sehän lienee yksillöllistä ja johtuu kaiketi lämpötila-anturista. Täytyypä tarkistaa flektin piuhat jos ois siel vika
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään