burzi Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2010 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2010 nonniin pitihän syylarin mennä paskaks viellä nyt syksyllä us partsilta löytyy varmaan uus? tai millaisia te muut olette laittannu tilalle?
KimmoT Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2010 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2010 Us partsilta tuli aikanaan ostettua syyläri, kun löytyi suoraan hyllystä. En muista merkkiä, mutta näytti vastaavalle, kun alkuperäinen.
letkume Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2010 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2010 Racers Placelta tilasin itse keväällä. Eipä ole näkynyt. Vanha syyläri vieläkin paikallaan, tosin aukesi ennakkoluuloista huolimatta pesuaineella..
burzi Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2010 kävin just us-partsilta hakee uuden syylarin, onko mitään erikoista mitä mun pitäis tietää syylarin vaihdosta
-vellu Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2010 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2010 kävin just us-partsilta hakee uuden syylarin, onko mitään erikoista mitä mun pitäis tietää syylarin vaihdosta Laatikon öljyä tarttet ehkä vähän lisää..
burzi Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2010 mitä maksoi partsilla syylari? 313,00 € oli viimeinen hyllyssä. vai että loota-öljyä!
Nupa Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2010 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2010 313,00 € oli viimeinen hyllyssä. vai että loota-öljyä! huhhelvetti mikä hinta lootaöljyä laatikkoon, kun avaa lauhdutinputket niin sieltä pikkasen tippasee... ei sitä kannata jäähdytinjärjestelmään kaataa
carita Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2010 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2010 313,00 € oli viimeinen hyllyssä. vai että loota-öljyä! tää ei oo todellista . miten mulla noin varmatoiminen jokapäiväinen käyttis keksii nyt laueta sieltä sun täältä ei jymmärrä. ja perse, ku en lukenu viestiketjua ajoissa, oisin hankkinu ton syylarin sulle huomattavasti halvemmalla
carita Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2010 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2010 kävin just us-partsilta hakee uuden syylarin, onko mitään erikoista mitä mun pitäis tietää syylarin vaihdosta ja ton LT1:n jäähdytysjärjestelmän ilmaus on vähän oma juttunsa. ei mitään hifistelyä, mutta vähän eri tavoin toteutettavissa kuin kultaisella 80-luvulla.
burzi Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2010 huhhelvetti mikä hinta lootaöljyä laatikkoon, kun avaa lauhdutinputket niin sieltä pikkasen tippasee... ei sitä kannata jäähdytinjärjestelmään kaataa joo ei se ihan ilmainen ollut ok, hyvä tietää! pitää kattoo jos viikonlopun aikana sais tehtyä jotain. Alkuperäinen viikonloppu suunitelmana oli iroittaa capricesta imusarjan ja laitaa muutaman muun asian siitä kuntoon että pääsis talvella taas ajelee.
burzi Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2010 ja ton LT1:n jäähdytysjärjestelmän ilmaus on vähän oma juttunsa. ei mitään hifistelyä, mutta vähän eri tavoin toteutettavissa kuin kultaisella 80-luvulla. se ilmaus oli aika perseestä kun mä kesällä vaihdoin sen vesipumpun, mutta lopulta onnistui
Mopo305 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2010 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2010 huhhelvetti mikä hinta lootaöljyä laatikkoon, kun avaa lauhdutinputket niin sieltä pikkasen tippasee... ei sitä kannata jäähdytinjärjestelmään kaataa Jäähdytinputki.
gmc63 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2010 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2010 ite vaihdoin 93LT1 camuun syylärin niin hinta oli 190€ SWT:ssä ja en mä ainakaan ilmannut muuten kuin konekäyntiin ja sit lisää nestettä kunnes oli täys ja toimi mulla 5vuotta ja toimii vissiin edelleenkin ihan ok
burzi Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2010 eilen sain rempan valmiiks, olis valmistunnut jo keskiviikkona mutta alkoi sataa vettä sen verran etten jaksannut enään. nyt taas pelittää
-vellu Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2010 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2010 eilen sain rempan valmiiks, olis valmistunnut jo keskiviikkona mutta alkoi sataa vettä sen verran etten jaksannut enään. nyt taas pelittää
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään