Jump to content

syylari

burzi

Recommended Posts

Kirjoitettu

nonniin pitihän syylarin mennä paskaks viellä nyt syksyllä  >:(

us partsilta löytyy varmaan uus?  tai millaisia te muut olette laittannu tilalle?

Kirjoitettu

Us partsilta tuli aikanaan ostettua syyläri, kun löytyi suoraan hyllystä. En muista merkkiä, mutta näytti vastaavalle, kun alkuperäinen.

Kirjoitettu

Racers Placelta tilasin itse keväällä. Eipä ole näkynyt.  >:(

Vanha syyläri vieläkin paikallaan, tosin aukesi ennakkoluuloista huolimatta pesuaineella..  m/

Kirjoitettu

kävin just us-partsilta hakee uuden syylarin, onko mitään erikoista mitä mun pitäis tietää syylarin vaihdosta  ???

Kirjoitettu

kävin just us-partsilta hakee uuden syylarin, onko mitään erikoista mitä mun pitäis tietää syylarin vaihdosta  ???

Laatikon öljyä tarttet ehkä vähän lisää..

Kirjoitettu

mitä maksoi partsilla syylari?

313,00 €  :P oli viimeinen hyllyssä.

vai että loota-öljyä!

Kirjoitettu

vai että loota-öljyä!

huhhelvetti mikä hinta  :o

lootaöljyä laatikkoon, kun avaa lauhdutinputket niin sieltä pikkasen tippasee... ei sitä kannata jäähdytinjärjestelmään kaataa  ::)

Kirjoitettu

vai että loota-öljyä!

tää ei oo todellista >:(. miten mulla noin varmatoiminen jokapäiväinen käyttis keksii nyt laueta sieltä sun täältä ??? ei jymmärrä. ja perse, ku en lukenu viestiketjua ajoissa, oisin hankkinu ton syylarin sulle huomattavasti halvemmalla :-[

Kirjoitettu

ja ton LT1:n jäähdytysjärjestelmän ilmaus on vähän oma juttunsa. ei mitään hifistelyä, mutta vähän eri tavoin toteutettavissa kuin kultaisella 80-luvulla.

Kirjoitettu

lootaöljyä laatikkoon, kun avaa lauhdutinputket niin sieltä pikkasen tippasee... ei sitä kannata jäähdytinjärjestelmään kaataa  ::)

joo ei se ihan ilmainen ollut  :P ok, hyvä tietää! pitää kattoo jos viikonlopun aikana sais tehtyä jotain.

Alkuperäinen viikonloppu suunitelmana oli iroittaa capricesta imusarjan ja laitaa muutaman muun asian siitä kuntoon että pääsis talvella taas ajelee.

Kirjoitettu

ja ton LT1:n jäähdytysjärjestelmän ilmaus on vähän oma juttunsa. ei mitään hifistelyä, mutta vähän eri tavoin toteutettavissa kuin kultaisella 80-luvulla.

se ilmaus oli aika perseestä kun mä kesällä vaihdoin sen vesipumpun, mutta lopulta onnistui  m/

Kirjoitettu

Jäähdytinputki.
Kirjoitettu

ite vaihdoin 93LT1 camuun syylärin niin hinta oli 190€ SWT:ssä ja en mä ainakaan ilmannut muuten kuin konekäyntiin ja sit lisää nestettä kunnes oli täys ja toimi mulla 5vuotta ja toimii vissiin edelleenkin ihan ok :)

Kirjoitettu

eilen sain rempan valmiiks, olis valmistunnut jo keskiviikkona mutta alkoi sataa vettä sen verran etten jaksannut enään. nyt taas pelittää  :)

Kirjoitettu

eilen sain rempan valmiiks, olis valmistunnut jo keskiviikkona mutta alkoi sataa vettä sen verran etten jaksannut enään. nyt taas pelittää  :)

m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...