Jump to content

Mistä etu umpiot -98 LS1:Trans amiin?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Eli kun katsastussetä vaatii tuontiautoon E hyväksytyt valot niin ne on jostain hommattava.

Onko kellään tietoa mistä mahdollisesti saa, koska pienen soittelurumban seurauksena ei löytynyt osakaupoista.  :-\

Kyse siis etuvaloista...

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Tuo Chevyn kommentti on perujaan jäsenen zodiack projektiosiosta, jossa hän männäkesänä kilvitti 99 transun.

Tahtoo sanoa, että kyseisiä lamppuja ei ole / ei tehdä eli sellaset pitää tehdä itse...

Kirjoitettu

Löytyi jo ihan oikeat joten ongelma ratkaistu  ;)

Kirjoitettu

Löytyi jo ihan oikeat joten ongelma ratkaistu  ;)

voitko kertoa,mistä  ???

Kirjoitettu

Kaverilta löytyi käytetyt.

Voi tietty tehdä myös itse...   ;D

Luulin tosiaan että täältä saa hetkessä avun tohonkin ongelmaan kun olen kai tottunut liian hyvään. Aikaisemmin kun täältä on tullut pätevät vastaukset kuin apteekin hyllyltä.

Kai tohon on joku vastaava umpio saatavilla (jossain muussa autossa suht samankokoinen...), mutta ilmeisesti ne jotka tietävät pitävät suunsa kiinni?  ::)

Kirjoitettu

Kaverilta löytyi käytetyt.

Voi tietty tehdä myös itse...   ;D

Luulin tosiaan että täältä saa hetkessä avun tohonkin ongelmaan kun olen kai tottunut liian hyvään. Aikaisemmin kun täältä on tullut pätevät vastaukset kuin apteekin hyllyltä.

Kai tohon on joku vastaava umpio saatavilla (jossain muussa autossa suht samankokoinen...), mutta ilmeisesti ne jotka tietävät pitävät suunsa kiinni?  ::)

Minusta tuo vastaus tuli tuolla ylhäällä, mutta toki olisi voinut mainita selkeämmin. Eli uusia tuon kokoisia E-hyväksyttyjä umpiota ei siis saa enää Suomesta. Ehkä Saksan ebaysta voinee löytyä tms.

Kirjoitettu

Mielestäni tällä foorumilla jaetaan välillä ihan liiankin avoimesti tietoa jäsenosion ulkopuolella asioista jotka eivät välttämättä ole kaikille tarkoitettuja.

Hyvin täältä apuja saa ja kysymyksiin tulee asiallisia vastauksia, mutta pitäisikö apu rajoittaa vaan niille joilta saa jäsenmaksun?

Jos näin on niin laittakaahan heti ne maksutiedot tulemaan niin pistetään raha liikkumaan sinne suuntaan (kerran olen koittanut liittyä mutta silloin oli jotain hämminkiä ja pyydeltiin odottelemaan).

Yleisen puolen voisikin sitten pyhittää ilmojen kyselyille ym. turhanpäiväiselle...  ;D

Kirjoitettu

taatusti koko kympin arvoista luettavaa, varsinkin jos sattuu tylsä koti-ilta kohdalle  :W

Ei kai???  ??? :o ;D :W

Kirjoitettu

Ei kai???  ??? :o ;D :W

Olen vähän itsekkin miettinyt että onko se tosiaan sen kympin arvoista?  ;D

Kirjoitettu

Olen vähän itsekkin miettinyt että onko se tosiaan sen kympin arvoista?  ;D

On se  m/

Kirjoitettu

Kaverilla tampereella samoja ongelmia.

Joku tekee kuulemma valot muistaakseni järvenpäässä korkeudensäädöllä hintaan +1000 euroa  ::)

Jos jollain on tiedossa edullisempi vaihtoehto niin saa kertoa...

Kirjoitettu

Kaverilla tampereella samoja ongelmia.

Joku tekee kuulemma valot muistaakseni järvenpäässä korkeudensäädöllä hintaan +1000 euroa  ::)

Jos jollain on tiedossa edullisempi vaihtoehto niin saa kertoa...

yritin laittaa viestiä, mut täyttä...

Kirjoitettu

Nyt on tilaa yv laatikossa

Yritin myös laittaa sinulle postia mutta eipä näytä onnistuvan  >:(

Laita sähköpostiin: somnamnaa@gmail.com

• 4 months later...
Kirjoitettu

Tarviisin myös -99 Trans Amiin e-hyväksytyt etulyhdyt, kellä tietoa on, mistä saisi niin vaikka yv mulle.

Kirjoitettu

Tarviisin myös -99 Trans Amiin e-hyväksytyt etulyhdyt, kellä tietoa on, mistä saisi niin vaikka yv mulle.

mulle tuli LH-osa oy nimisestä työkoneiden huolto-ja varaosaliikkeestä, ja siis Kuopion liikkeestä, ei ihan heittämällä mene mut vähän kehikolle räll'kkää ni avot

Kirjoitettu

toi on isompi umpio kuin ne oikeat joita bosch valmisti, ei mee paikalleen ilman modauksia

eli Bosch 0301305102-730 ja 0301305100-730 H-4-92 x 150, ovat heittämällä paikalleen umpiot

tuppaa vaan olemaan loppu suomesta ja valmistajan mukaan ei enää tehdä  :-\

Kirjoitettu

tuppaa vaan olemaan loppu suomesta ja valmistajan mukaan ei enää tehdä  :-\

joo, 07 lopetettu, mulla on 4kpl setti  :W

pitkiä vielä saa muutamasta paikasta ulkomailta mutta lyhkäsiä en oo löytäny mistään

Kirjoitettu

Kiitti osanumeroista Panteralle, AD varaosamaailma väitti pystyvänsä toimittamaan nuo - katsotaan miten käy...

• 3 months later...
Kirjoitettu

Tiedoksi tännekin että Jari Mäeltä noita Boschin umpioita vielä löytyy 125e/kpl.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...