Jump to content

chevy on halpa

Guest black

Recommended Posts

Kirjoitettu

tuli tehtyä kaupat täydellisestä ehjästä käyvästä 454 koneesta.(mikko,se on isolohko)

se ei ole hi perf versio mutta standard kokoinen ja hinta on 1000 euroa.

kuulin myöskin eilen että 911 porshen tehdas uusi vaihtomoottori maksaa 30 000 euroa.hinta ei ole urbaanilegenda.on se hienoa että on alusta lähtien sotkeutunut amerikkalaisiin patarautasportteihin.

Kirjoitettu

mikko,se on isolohko

Mitä, ei kai!? ;) Mitäs kivaa olet ehtinyt siitä jo suunnitella? Saanko mä koskea siihen, plz? :P

Kirjoitettu

Tervetuloa rottaklubiin,oon aina sanonut että moottorin raja on n.7.4litraa.Oli muuten sopuhintainen.

Kirjoitettu

Minäkin haluan nähdä, edes vähän matkan päästä..... pliis ! :P

Kirjoitettu

Kävin tänään koeajamassa 74camaron jossa oli 454ls6 tehot 500+ :DOli aivan mahtava fiilis jos ei oo ajanut tai ollut kyydissä niin ei voi kuvitella kuinkaISOLOHKO kulkee :P :PTAHTOO sellasen 8)

Kirjoitettu

vai 454, sehän on prkl isompi kuin mun motti jo! ;) Vois tulla black katteleen sitä mottia joku päivä tos? 8)

Kirjoitettu

kävi mielessä että kun se on matalapuristeinen kone niin senhän vois vaikka ahtaa noin niinkuin aluksi.

Kirjoitettu

Mitä, mies vannoi kautta kiven ja kannon ettei pumppua tule mihinkään kun pitää olla vapari. Hyvä homma, ei muuta kuin 6-71 etc kiinni ja viivalle ;).

Kirjoitettu

EN OLE MITÄÄN VANNONUT!PANETTELUA!

semmonen procharger mikä puhaltaa suoraan holleyn nieluun vois olla kova juttu.sain eilen kasan isolohko nokkia joista yhden käyttöalue on 5000-8000 rpm.varmasti katu-uskottava tyhjäkäynti!sillä on jo varaa mennä nakkikioskille uhoomaan.

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

heh noilla kierroksilla voi tosiaan ajella kevyesti nakkikiskalle vähän röpöttämään :) Mulla on melk vakio keppi ja sekin röpöttää mutta jonkun muun takia :) säätöööööö.Joo isolohko on aina isolohko..Mulle tarjottiin myös puhallinta sellasta weiandin pikkusta..(white näki sen pirssin viimeruisingissa jykylässä) kyllä muute himottas.Eniten ahistaa se että just olen sen konepellin laittanu eikä tollanen ruutsi sinne mahu!

• 2 months later...
Kirjoitettu

kävi mielessä että kun se on matalapuristeinen kone niin senhän vois vaikka ahtaa noin niinkuin aluksi.

Tuli kesällä köröteltyä Camarolla, jossa oli 8+ L kone, viritysaste koneessa tod. matala, mutta silläkin myllyllä kärry kulkee helposti 11 sekunnin puolelle. Ja se VÄÄNTÖ !!! 8)

Olihan jenkkilehden kaverit ottaneet 454 Crate-koneen ja siihen sentrifugaali, tuloksena 780 heppaa about 7 PSI paineilla :D

...vetti, taas Suomessa. No, on täällä lämpöisempää kuin Chicagossa !

Siellä oli -7 ja Chicagosta etelään koko mesta valkoisena LUMESTA !

:o

Kirjoitettu

Niinpä sitä ei voi verrata mihinkään on se niin mahtava tunne :P 8)

Kirjoitettu

Olisi joskus kiva kokeilla tuollaista :P 8)

Tiedä vaikka iskisi kuume ;)

Kirjoitettu

Kyllä on montakertaa tuntunut että letukan osat on paljon halvempia kuin mitä osat euroihin,esim. tarviketermostaatti ooppeliin 45euroa.

Kirjoitettu

Työkaveri rakentaa Mustiinsa 501:stä, joten isompi ehkä pitäisi vielä saada :( , mutta kyllähän aina GM:n 454 tuolle pistäisi kampoihin...

Miten aiot saada paperi osaston kuntoon. Katsaria pitää ilmeisesti ainakin jo teititellä... :-[

Kirjoitettu

kossupullo povariin tai se vanha "onks toi mun vai sun" isommilla seteleillä ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...