z 28 jari Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2010 Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2010 Ruikkiiko kuinkapaljon öljyä?(tarviiko tehdä jokin kehikko kansiin kun en viitti rälläköidä koppia tuohon tarkoitukseen)
pantera Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2010 Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2010 Ruikkii, parilitraa saattaa lentää ulos sesssion aikana. Mulla on homman keinuihin laitettavat clipsit joilla öljy ei lennä , aika toimivat
Potakka Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2010 Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2010 Itse juurikin rälläköin kopan tuohon tarkoitukseen. Aika halvalla saa noita vanhoja koppia tuota varten. Voin myydä sulle toisen, itse saat kyllä rälläköidä. Yksihän riittää tuohon säätöön. Ensin säätää toisen puolen ja sitten vasta toisen.
z 28 jari Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2010 Jäi kirjoittamatta toi säätö tähän topikkiin.Säätö suoritettiin koneen käydessä,öljyä ei tullut tönäreistä tyhjäkäynnillä(öljynkiertoa rajoitettu yläkerralle).Mutta kiitoksia tarjouksesta jokatapauksessa.
Potakka Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2010 Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2010 Siis ei tule öljyä vai tönäreistä? Miten sitä kiertoa on rajoitettu? Eikös sitä pitäisi tulla tönäreistä?
z 28 jari Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2010 Tulee sitä öljyä kun kiekat on yli tonnin.
pantera Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2010 Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2010 Tulee sitä öljyä kun kiekat on yli tonnin. klipsit keinuihin niin ei tali lennä , http://www.summitracing.com/parts/MRG-1015/
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään