Jump to content

pakosarjan bultit poikki

Recommended Posts

Kirjoitettu

Eli pitäis katsastaa capricen mutta 2 pakosarjaa pulttia on katkennut... meneeköhän se katsastuksesta läpi? miten päästöt nousee??

auto on 1991 caprice 305 tbi.

Kirjoitettu

Ei sen kait niin väliä oo, varsinkin jos ovat omia aikojaan katkenneet.

Leimalle vaan.

'89 350 tbi:hin peltisarjoja värkkäillessä selvis itelle, ettei alkup. sarjojen ja kansien välissä mitään tiivareita ollut.

Leimalla olin käyny useemman kerran eikä päästöistä ollut katsureilla mitään juteltavaa.

Kirjoitettu

Ei sen kait niin väliä oo, varsinkin jos ovat omia aikojaan katkenneet.

Leimalle vaan.

'89 350 tbi:hin peltisarjoja värkkäillessä selvis itelle, ettei alkup. sarjojen ja kansien välissä mitään tiivareita ollut.

Leimalla olin käyny useemman kerran eikä päästöistä ollut katsureilla mitään juteltavaa.

ok, hyvä tietää! onko sulla muuten autossa katalysaattoria?

sais sen capricen nyt pikkuhiljaa katsastettua että vois viedä camaron talviunille. tottakai ne katkenneet pultit pitää jossain vaiheessa korjaa, siitä kuuluu kylmänä aikamoinen lotkotus  :P

Kirjoitettu

Minä olen ainakin hakenut nykyään päästölaput valmiiksi ennen kuin menee konttorille. Turha kai on mennä sinne kokeilemaan onneaan, varsinkin jos vähänkään epäilee läpimenoa.

Kirjoitettu

ok, hyvä tietää! onko sulla muuten autossa katalysaattoria?

sais sen capricen nyt pikkuhiljaa katsastettua että vois viedä camaron talviunille. tottakai ne katkenneet pultit pitää jossain vaiheessa korjaa, siitä kuuluu kylmänä aikamoinen lotkotus  :P

Joo, auton alkuperänen katti oli, järkyttävä laitos...

Mulla ei kyllä äänestä huomannu, eikä hajustakaan, et tiivarit puuttu.

Hyvin oli noki tiivistäny.

Kirjoitettu

Minä olen ainakin hakenut nykyään päästölaput valmiiksi ennen kuin menee konttorille. Turha kai on mennä sinne kokeilemaan onneaan, varsinkin jos vähänkään epäilee läpimenoa.

mmkay  :P pitää vissiin kaverin duunin kautta koittaa saada ne ns "puhtaat paperit" ennen kun menee leimalle  :W

sinäänsä huonolta vaikuttaa, ne muut pultit tuntuu siltä että ne katkis jos yrittäis irrottaa ne (aivan jumissa, todennäköisesti alkuperäiset ja ei ikinä irrotetut) ... joku edellinen omistaja on vissiin jo koittannut avaa, pulttijen päät tuntuu että olis vähän päin vittua ei oikeen milli tai tuuma koko sovinnu niihin  >:(

tästä tulee viellä kiva rojekti

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...