Jump to content

öljyä vuotaa...

Recommended Posts

Kirjoitettu

mulla 91 vuotinen pontiac trans am gta ja se on alkanu vuotaa öljyä laatikon ja koneen välistä... onko kokemuksia moisesta ongelmasta kellään???

Kirjoitettu

voisko olla liikaa öljyä lodjussa? turbiinin tiiviste? joku kiinnitys löysällä?  maallikon ensiajatuksia...  :W

Kirjoitettu

oon vasta alkanu tämän harrastuksen voisko joku valaista että minkälaiset laatikot kävis heittämällä paikaleen ilman ongelmia?

Kirjoitettu

oon vasta alkanu tämän harrastuksen voisko joku valaista että minkälaiset laatikot kävis heittämällä paikaleen ilman ongelmia?

Eiköhän se oo toi GM:n Th 700r4 jos sulla on automaatti ja T5 jos manuaali.Mulla vuosi kans samalla lailla niin etusstefa sökö :-\
Kirjoitettu

Aika moni tän ikänen katiska pudottaa sieltä tai vähän kastelee.. Ei aiheuta toimenpiteitä jos homma pelaa eikä vuoto ole litroissa määrin mitattava. Turbiinin kaulasta ilmeisesti tai sieltä suunnalta vuoto..

Kirjoitettu

Aika moni tän ikänen katiska pudottaa sieltä tai vähän kastelee.. Ei aiheuta toimenpiteitä jos homma pelaa eikä vuoto ole litroissa määrin mitattava. Turbiinin kaulasta ilmeisesti tai sieltä suunnalta vuoto..

näinpä. mulla on vuotanu lähinnä talviseisonnan aikana jostain turbiinin suunnalta pikkasen

Kirjoitettu

joo sieltä turbiinin pään stefasta se kusoopi lätäkkö oli viikon seisonnan jälkeen noin 20cm x 20cm kokonen katoin vaan että tulee vissiin halvemmaks ostaa kunnostettu laatikko ku korjauttaa vanha???

Kirjoitettu

joo sieltä turbiinin pään stefasta se kusoopi lätäkkö oli viikon seisonnan jälkeen noin 20cm x 20cm kokonen katoin vaan että tulee vissiin halvemmaks ostaa kunnostettu laatikko ku korjauttaa vanha???

Se ei välttämättä oo laatikko vaan tosiaan se tiiviste siel edessä ei sen takia kannata laatikkoa vaihtaa jos muuten toimii ok. :)
Kirjoitettu

jep muuten pelaa ihan hienosti... meinaa vain olla kiskuri hinnoissa korjaus työt laatikon seudulle ja perkl ku itellä ei oo nosturi mahollisuuksia  >:(

Kirjoitettu

jep muuten pelaa ihan hienosti... meinaa vain olla kiskuri hinnoissa korjaus työt laatikon seudulle ja perkl ku itellä ei oo nosturi mahollisuuksia  >:(

Anna olla ja ajele vaan voihan sitä aina lisätä niinkuin ite joudun tekeen tohon talvikatiskaan on tosin Th200r4 toi laatikko :-\
Kirjoitettu

joo voi olla että niin saa olla  ;D pitää katsoa jos joskus paremmin rupeaa rakentelemaan ni sitte pistää kuntoon kaiken kerralla :)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...