ritarinössö Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2010 Autoni kulkee ja sillä pystyy ajamaan, mutta seuraavanlainen ongelma siinä vielä on: Auto savuttaa pakoputkista todella rajusti, niin ettei takalasin läpi näe mitään kun on paksu valkoinen savuverho siinä edessä. Ajossa sitä ei huomaa, mutta jos pidän autoa tyhjäkäynnillä paikoillaan esim. liikennevaloissa, niin savuttaa kuin höyryturbiini. Olen jo tarkistanut, että jäähdytysnesteitä tai öljyä auto ei syö, joten mikäs voisi aiheuttaa tämän? Hiljattain olen vaihtanut maffin, IAC:n, alipaineletkut, jäähdytysnesteen lämpöanturin ja säätänyt tyhjäkäyntikierroksia rajusti alemmas. Olisiko jossain säädöissä vika..?
Nupa Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2010 Vesihöyryä? Väheneekö lämmetessä?
avogta-89 Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2010 kannentiiviste vuotaa ilmeisesti kuitenkin....
Chonder Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2010 kannentiiviste vuotaa ilmeisesti kuitenkin.... Tai pahemmassa tapauksessa kansi halki niinku mulla oli camarossa. Tuli kans valkosta savua niin prkleesti
Rale Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2010 joko imarin tiiviste tai kannen tiiviste. onko öljyt normaalin väriset jos vähänkään valkoista seassa, ajot seis ja tiivarit vaihtoon. ennen kuin tulee isompaa vahinkoa alakerralle..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään