pete695 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2010 apuva,mistä saa,tai kuka korjaa/vaihtaa pääkaupunkiseudulla,virtalukon,pontiac firebird formula 350:seen.89vm. meni virtalukko ihan jumiin,ei pysty starttaamaan ollenkaan,ei liiku mihinkään.pitäisi hinausautolla toimittaa korjaamolle,ennen lumia,että saa ajetuksi vielä kotia järvenpäähän- vois vastailla tohon petri.wilkman@kolumbus.fi
JoukoY Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2010 apuva,mistä saa,tai kuka korjaa/vaihtaa pääkaupunkiseudulla,virtalukon,pontiac firebird formula 350:seen.89vm. meni virtalukko ihan jumiin,ei pysty starttaamaan ollenkaan,ei liiku mihinkään.pitäisi hinausautolla toimittaa korjaamolle,ennen lumia,että saa ajetuksi vielä kotia järvenpäähän- vois vastailla tohon petri.wilkman@kolumbus.fi Onko siinä rattilukko päällä? Shifteristä virtalukolle menevä vaijeri irti/poikki? (oletan että automaattivaihteinen...?)
pete695 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2010 on automaatti,on rattilukko päällä,juu se on ihan jumissa ja nyt totaalisen rikki,kun väänsit vielä väkisin pihdeillä senkin avaimenympärillä olevan muovin mistä käynnistetään hajalle,ei ole enää kuin virtalukko näkyy,mutta avain ei käänny mihinkään,ite en ala hajottamaaan enempää
rokzetä Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2010 joskus ku renkaat vähän linkus sopivas kuopas joutuu oikke voimalla vääntään ratist sinne päin mihin linkus ja helpottamaan et avain kääntyy. ominaisuus ,ei vika.
pete695 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2010 juu,mut tämä on totaalisen jumissa,ja ihan suomeksi sanottuna nyt paskana,kun käänsin ne muovitkin solmuun.kyllä se pitää vaihtaa kokonaan
pete695 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2010 siis pääkaupunkiseudulta ei löydy korjaajaa/vaihtajaa virtalukolle
pete695 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2010 no niin,irti on vanha lukko,mutta mistä olette hankkineet uuden lukon????voihan sillä nyt ajaa mutta olishan se kiva kun olis virtalukkokin
avogta-89 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2010 maksaa partsissa joku 25-30euroa
pete695 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2010 sain sen koskisen nettikaupasta 21,30
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään