Jump to content

firebirdin-89 virtalukko


Recommended Posts

Kirjoitettu

apuva,mistä saa,tai kuka korjaa/vaihtaa pääkaupunkiseudulla,virtalukon,pontiac firebird formula 350:seen.89vm.

meni virtalukko ihan jumiin,ei pysty starttaamaan ollenkaan,ei liiku mihinkään.pitäisi hinausautolla toimittaa korjaamolle,ennen lumia,että saa ajetuksi vielä kotia järvenpäähän-

 

vois vastailla tohon

petri.wilkman@kolumbus.fi

Kirjoitettu

apuva,mistä saa,tai kuka korjaa/vaihtaa pääkaupunkiseudulla,virtalukon,pontiac firebird formula 350:seen.89vm.

meni virtalukko ihan jumiin,ei pysty starttaamaan ollenkaan,ei liiku mihinkään.pitäisi hinausautolla toimittaa korjaamolle,ennen lumia,että saa ajetuksi vielä kotia järvenpäähän-

 

vois vastailla tohon

petri.wilkman@kolumbus.fi

 

Onko siinä rattilukko päällä? Shifteristä virtalukolle menevä vaijeri irti/poikki? (oletan että automaattivaihteinen...?)

 

 

Kirjoitettu

on automaatti,on rattilukko päällä,juu se on ihan jumissa ja nyt totaalisen rikki,kun väänsit vielä väkisin pihdeillä senkin avaimenympärillä olevan muovin mistä käynnistetään hajalle,ei ole enää kuin virtalukko näkyy,mutta avain ei käänny mihinkään,ite en ala hajottamaaan enempää

Kirjoitettu

joskus ku renkaat vähän linkus sopivas kuopas joutuu oikke voimalla vääntään ratist sinne päin mihin linkus  ja helpottamaan et avain kääntyy.

ominaisuus ,ei vika.

Kirjoitettu

juu,mut tämä on totaalisen jumissa,ja ihan suomeksi sanottuna nyt paskana,kun käänsin ne muovitkin solmuun.kyllä se pitää vaihtaa kokonaan

Kirjoitettu

siis pääkaupunkiseudulta ei löydy korjaajaa/vaihtajaa virtalukolle ???

Kirjoitettu

no niin,irti on vanha lukko,mutta mistä olette hankkineet uuden lukon????voihan sillä nyt ajaa mutta olishan se kiva kun olis virtalukkokin ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...