Jump to content

mitkä peltisarjat 1 3/4" primääreillä?

Recommended Posts

Kirjoitettu

nykyset Edelin TES:it on auttamatta pienet (1 5/8") kansien pakokanaviin - - aattelin vaihtaa isompiin. Mitä suosittelette? Mielellään pinnassa pitäs olla keraaminen pinnotuskin.. ja konehan oli 355 T-ram, AFR195cc:t +muuta.

Kirjoitettu

SLP:t taitaa olla ainoat jotka on 1 3/4 primääreillä.

Kirjoitettu

Eikö SLP:n sarjat pitäis olla hyviä yleensäkkin,kalliita tosin ovat.

huh, 654.95$ + alvit&verot

Kirjoitettu

siihen pitää ostaa vielä asennussarja ja adapteri katille.

Kirjoitettu

olen ollut marteliukseen yhteydessä kyseisistä peltisarjoista ja heillä on nyt tehtynä jigi 44mm putkelle ja tekevät siitä sarjajojen mallin hintaa ei vielä tarkkan tiennyt kun ei tiennyt mitä ongelmia tuotannossa tulee mutta arveli että 400-500 euroa olis sellainen mihin hinta vois asettua mutta tosiaan näitä ei ole vielä tehtynä yhtään kappaletta ovat yhteydessä kun malli sarjat on valmiina.

tietysti vois olla hyvä jos tehtäisiin jonkin moinen kimppatilaus marteliukselle niin hinta voitaas saada heti kohdalleen.

voin soitella maanantaina sinne ja kysellä onko hintaan mitään vaikutusta jos saadaan vaikka kymmenen kaveria ostamaan sarjat heti.

tänne vois ilmoitella jos on kiinnostusta kyseisistä sarjoista.

Kirjoitettu

Jos maavara ei oo aivan luokilla niin eikös tommonen hookerin super competion 1 3/4" pitkäputkisarja olis nami.

Kirjoitettu

Jos maavara ei oo aivan luokilla niin eikös tommonen hookerin super competion 1 3/4" pitkäputkisarja olis nami.

se on aika vähästä tuo maavara, ei passaa sen puolesta em. satsi. Jos tuo Marteliuksen tapaus toteutuu, se kiiinostas.

Kirjoitettu

joo,mulle kans isommat putket. olen mukana jos tehdään kimppa-

tilaus .jake karkaa muuten liikaa...

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

komeita on mutta eikös noi oo hyöryttömät kun heti kapenee noin 2"

Kirjoitettu

ainakin mulla on peltisarjoilta lähtevät putket ulkomitta 53 mm eli sisämitoilta 2" ja tuon kuvan mukaan kun katselee niin näyttäisi olevan tosi suppuun veretty sarjoilta lähtevät putkien liitokset eli ahdistus tulee heti sarjojen loppupäässä

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Tässä vaan tietämättömänä ihmettelen sitä että mites se laskettais se että riittääkö se primääriputken halkaisia johonkin koneeseen vai ei.Olisko koneen tilavuus ja max. kierrokset ainakin tiedettävä mutta mikä olisi ideaali virtausnopeus pakokaasuille??Itselläni löytyy 38mm eli 1 1/2" halkaisijalla olevat sarjat ja olis konekkin tiedossa josta dynottu 430 hv,mutta miten käy,taitaapi ahistaa...

Kirjoitettu

virittäjän käsikirja1 siitä löytyy likimääräset laskukaavat primäärien pituuteen, halkasiaan, liitoskartion pituuteen ja malliin paljo muuttujia ja nippelitietoo

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...