Guest pile Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2004 saako näitä kunpaakaan kestämään pakosarjoissa onko kokemusta. ajattelin vaan että onnistuisiko itse tehdä pakosarjoja jotka kestää,mustaa putkea kun en löytänyt sopivan kokoisena ja seinämä vahvuudeltaan sopivan hoikkana.
88IROC Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2004 Onko kenelläkään mittakuvia pelti-sarjoista (tai käytöstä poistetut sarjat - risatkin käy)? Kaveri lupasi tehdä jos löytyy malli tai kuvat....
Guest pile Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2004 on vielä kiinni autos mutta jahka tästä pakkaset tulee niin irtoavat aika pian. olisko arvokkaat?
Ilku Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2004 Yx kaveri totesi, etä peltisarjoja ei kannata tehdä rosterista, mutta niinhän moni sanoo että rosteri ei kestä edes peltisarjojen jälkeen putkissakaan (siis yleensä ottaen). No mulla on ollut rosteriputket jo 4 kesää, eikä vielä ainakaan ole saumat halkeilleet... sehän on rosterin ominaisuus kuulemma. Pöh... kun kunnolla tukee, niin mihinkäs se siitä. Eipä tarvi enää tehdä putkia, painoa rosterista tosin tulee jonkin verran, mutta ei paljoa. Voipi olla, että rosteri ei kestä peltisarjoissa, kun sen lämpölaajeneminen on niin suurta. Sen takia ne putket saattavat halkeilla.
gtatpi Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2004 Kyllä ainakin mulla on happonen putki kulkenut Parisiennen alla jo vuodesta -96. Ei oo sen erän perään tarvinnut pidellä. Suosittelen.
Samppa Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2004 Oon kuullu kans että rosterisarjat vois halkeilla saumoista mutta en oo huomannu koskaan esim. thirdgenin sivuilla tms. että esim. SLP:n sarjat ois halkeillu. Nehän on rosterista.
haba Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2005 ei se rosteri/happonen lämmöstä ratkee!!ne ei vaan siedä oikein tärinää! rosteri kestää vähän paremmin!ja jos ne jostain ratkee ni se on sauman vierestä!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään