Jump to content

rosteri/haponkestävä

Recommended Posts

Kirjoitettu

saako näitä kunpaakaan kestämään pakosarjoissa onko kokemusta.

ajattelin vaan että onnistuisiko itse tehdä pakosarjoja jotka kestää,mustaa putkea kun en löytänyt sopivan kokoisena ja seinämä vahvuudeltaan sopivan hoikkana.

Kirjoitettu

Onko kenelläkään mittakuvia pelti-sarjoista (tai käytöstä poistetut sarjat - risatkin käy)? Kaveri lupasi tehdä jos löytyy malli tai kuvat....

Kirjoitettu

on vielä kiinni autos mutta jahka tästä pakkaset tulee niin irtoavat aika pian.

olisko arvokkaat?

Kirjoitettu

Yx kaveri totesi, etä peltisarjoja ei kannata tehdä rosterista, mutta niinhän moni sanoo että rosteri ei kestä edes peltisarjojen jälkeen putkissakaan (siis yleensä ottaen).

No mulla on ollut rosteriputket jo 4 kesää, eikä vielä ainakaan ole saumat halkeilleet... sehän on rosterin ominaisuus kuulemma. Pöh... kun kunnolla tukee, niin mihinkäs se siitä.

Eipä tarvi enää tehdä putkia, painoa rosterista tosin tulee jonkin verran, mutta ei paljoa.

Voipi olla, että rosteri ei kestä peltisarjoissa, kun sen lämpölaajeneminen on niin suurta. Sen takia ne putket saattavat halkeilla.

Kirjoitettu

Kyllä ainakin mulla on happonen putki kulkenut Parisiennen alla jo vuodesta -96. Ei oo sen erän perään tarvinnut pidellä.

Suosittelen.

Kirjoitettu

Oon kuullu kans että rosterisarjat vois halkeilla saumoista mutta en oo huomannu koskaan esim. thirdgenin sivuilla tms. että esim. SLP:n sarjat ois halkeillu. Nehän on rosterista.

• 5 months later...
Kirjoitettu

ei se rosteri/happonen lämmöstä ratkee!!ne ei vaan siedä oikein tärinää! rosteri kestää vähän paremmin!ja jos ne jostain ratkee ni se on sauman vierestä!

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...