Jump to content

takavalot...

Ville...

Recommended Posts

Kirjoitettu

no niin nyt on himo saada erillaiset takavalot 91 pontiac trans amiin osaako joku sanoa mistä moisia ei taho löytyä oikeen mistään  ???

Kirjoitettu

no niin nyt on himo saada erillaiset takavalot 91 pontiac trans amiin osaako joku sanoa mistä moisia ei taho löytyä oikeen mistään  ???

millaset sulla on nyt siinä?
Kirjoitettu

ihan vakiot  :D ja sellaset tummat niillä ruuduilla olis mehevät \m/

Kirjoitettu

91 voi olla pari eri vaihtoehtoa vakiona..  ::)  vakioista tulee mun mielestä suht siistit kun lakkaa ne asteen tummemiksi m/ jossain täällä olikin neuvot miten saa ne tummat ruudulliset sopimaan

Kirjoitettu

no mun on sellaset puna oranssit ja jotenki aikas kuluneen näköset  m- vois tiesti koittaa ottaa irti ne ja putsata tummentaa  :) onkos siihen tummennukseen mitään tiettyä ainetta vai oikein sprayllä vaan ;D

Kirjoitettu

no mun on sellaset puna oranssit ja jotenki aikas kuluneen näköset  m- vois tiesti koittaa ottaa irti ne ja putsata tummentaa  :) onkos siihen tummennukseen mitään tiettyä ainetta vai oikein sprayllä vaan ;D

putsaus.. vähän tummaa lakkaa.. vesihiontaa ja kirkaslakka päälle.. ei paha. omista tuli kohtuulliset kun yhtäkkiä saunan laiteilta keksi tämän ja toteutti  ;D

Kirjoitettu

taidan het huomena ryhtyä tuumasta toimeen  ;D kiitos vinkistä kokeillaan ensin näin m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...