Ville... Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2010 no niin nyt on himo saada erillaiset takavalot 91 pontiac trans amiin osaako joku sanoa mistä moisia ei taho löytyä oikeen mistään
balez Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2010 no niin nyt on himo saada erillaiset takavalot 91 pontiac trans amiin osaako joku sanoa mistä moisia ei taho löytyä oikeen mistään millaset sulla on nyt siinä?
Ville... Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2010 ihan vakiot ja sellaset tummat niillä ruuduilla olis mehevät
balez Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2010 91 voi olla pari eri vaihtoehtoa vakiona.. vakioista tulee mun mielestä suht siistit kun lakkaa ne asteen tummemiksi jossain täällä olikin neuvot miten saa ne tummat ruudulliset sopimaan
Ville... Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2010 no mun on sellaset puna oranssit ja jotenki aikas kuluneen näköset vois tiesti koittaa ottaa irti ne ja putsata tummentaa onkos siihen tummennukseen mitään tiettyä ainetta vai oikein sprayllä vaan
balez Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2010 no mun on sellaset puna oranssit ja jotenki aikas kuluneen näköset vois tiesti koittaa ottaa irti ne ja putsata tummentaa onkos siihen tummennukseen mitään tiettyä ainetta vai oikein sprayllä vaan putsaus.. vähän tummaa lakkaa.. vesihiontaa ja kirkaslakka päälle.. ei paha. omista tuli kohtuulliset kun yhtäkkiä saunan laiteilta keksi tämän ja toteutti
Ville... Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2010 taidan het huomena ryhtyä tuumasta toimeen kiitos vinkistä kokeillaan ensin näin
GTATL Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2010 vaikka tasta http://cgi.ebay.com/ebaymotors/91-92-firebird-trans-am-tail-lights-lamp-assembly-/110602800520?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item19c070cd88
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään