pptalo Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2010 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2010 Monen kuukauden paussin jälkeen kävin ihmettelemässä projektia. Akun luokse tuleva piuhanippu, mikähän menee mihinkin? 1 oranssi jossa toisessa lenkki abico ja jatkuu liitin päässä 2 oranssi liitin päässä samaan liittimeen kuin 3 3 ruskea tai musta ei saa selvää samaan liittimeen kuin 2 4 Punanen hieman paksumpi johto 5 Sininen liittyy kai ilmastointiin? 6 Vihreä liitin päässä Toi 5:n haarautuu hetken päästä ja menee sellaiseen kumihuppuun johon tulee kaksi muuta johtoa. En vaan löydä sillekkään vastapeluria.
TransSami Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2010 Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2010 Puhutaankos tuossa nyt siitä laturin suunnalle tulevasta nipusta, vai jostain ihan muusta? Muistaakseni laturille menisi piuhat jotka sopisivat kuvaukseen johdoille 1-4. 5? 6, eli vihreä ainakin mulla lt.anturi (-79). Jos tuntuu että puhutaan samasta asiasta, niin ihmetellään lisää.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään