Jump to content

Firebird -80 konehuone


pptalo

Recommended Posts

Kirjoitettu

Monen kuukauden paussin jälkeen kävin ihmettelemässä projektia.

 

Akun luokse tuleva piuhanippu, mikähän menee mihinkin?

 

1 oranssi jossa toisessa lenkki abico ja jatkuu liitin päässä

2 oranssi liitin päässä samaan liittimeen kuin 3

3 ruskea tai musta ei saa selvää samaan liittimeen kuin 2

4 Punanen hieman paksumpi johto

5 Sininen liittyy kai ilmastointiin?

6 Vihreä liitin päässä

 

Toi 5:n haarautuu hetken päästä ja menee sellaiseen kumihuppuun johon tulee kaksi muuta johtoa. En vaan löydä sillekkään vastapeluria.

 

Kirjoitettu

Puhutaankos tuossa nyt siitä laturin suunnalle tulevasta nipusta, vai jostain ihan muusta?

 

Muistaakseni laturille menisi piuhat jotka sopisivat kuvaukseen johdoille 1-4. 5? 6, eli vihreä ainakin mulla lt.anturi (-79).

 

Jos tuntuu että puhutaan samasta asiasta, niin ihmetellään lisää.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...