Jump to content

pakosarjan tiiviste renkaat...


Ville...

Recommended Posts

no tulipa tällänen kysymys mieleen ku mulla vuotaa toinen peltisarjan ala laippa ja kun sitte siihen tiivistettä hommasin niin hintaa tuli moiselle metalli rinkulalle 49e musta tuntuu että mua koitetaan ryöstää voiko olla hinta kohallaan  >:( jos jollain olis jossain tallin nurkassa moinen myydä niin ostan pois  :P

Link to comment
Share on other sites

no tulipa tällänen kysymys mieleen ku mulla vuotaa toinen peltisarjan ala laippa ja kun sitte siihen tiivistettä hommasin niin hintaa tuli moiselle metalli rinkulalle 49e musta tuntuu että mua koitetaan ryöstää voiko olla hinta kohallaan  >:( jos jollain olis jossain tallin nurkassa moinen myydä niin ostan pois  :P

 

Sua ryöstetään, noita sai joskus täälläpäin ainakin paikallisesta moottorikorjaamosta.

 

Luulis löytyvän erikokoisina esim. motonet/biltema

Link to comment
Share on other sites

Luulis löytyvän erikokoisina esim. motonet/biltema

;D

Kerran erehdyin kysymään mätänetistä tiskiltä, että löytyykö sen ja sen kokoista tiivistettä ... "mikäs auto" - chevrolet camaro - hetken hiljaisuus ... " ööö ... siis onkse joku nissan?" joo unohda  ::)

Link to comment
Share on other sites

;D

Kerran erehdyin kysymään mätänetistä tiskiltä, että löytyykö sen ja sen kokoista tiivistettä ... "mikäs auto" - chevrolet camaro - hetken hiljaisuus ... " ööö ... siis onkse joku nissan?" joo unohda  ::)

 

 

sanos muuta ei oo oikein tän päivän varaosamyyjillä kokemusta mistään vehkeistä  :P

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...