HRA33 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2004 Vaihdoin jarrupalat taakke ja nyt ei käsijarru pidä, eli kävi taas juuri niin kuin mulle aina käy kun kosken auton takajarruihin niin huonompaan suuntaan menee . Mikähän idea tossa takasatulan männässä oikein on? Olenko ymmärtänyt oikein että mäntää kierretään niin että jarrupalan knööli osuu sinne männän uraan ja sitten satula paikalleen ja survotaan jarrupoljinta täpöllä? Mulla taisi ne männät jäädä väärään asentoon kun ei kerran vörki. Vaijerin kiristin jo kartaanin päältä ja nyt on kahvan liike ok muttei silti pidä vaikka kuinka riuhtoo. Jos jollain on jotain hyviä ideoita niin kertokaa.
Mr Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2004 Sama juttu omassa... Mäntä täytyy kiertää niin paljon ulos, että saa juuri ja juuri satulan paikalleen. Ja kun ahkeraan käyttää käsijarrua pysäköidessä, niin satulan säädöt jotenkin toimivat.
Msk383 Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2004 Kokeilkaa sellaista että otatte vain sen vipuvarren satuloista irti johon käsijarrunvaijeri tulee kiinni. Varsi on yhdellä mutterilla kiinni. Sitten puristatte palat levyjen pintaan kääntämällä esim jakoavaimella, pidätte siinä ja laitatte vipuvarren paikoilleen niin ääriasentoon kuin se menee että sille tulee mahd. suuri liikerata. Voipi toimia.. Ei välttämäti selkeimmät ohjeet mutta olen herännyt 0400 ja vieläkin jumittaa. Jossain, täällä tai vanhalla boardilla oli threadi aiheesta.
Senior Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2004 Juuri noin tein oman kässärini kanssa ja kas : ei ongelmia vuoteen ! Kelpasi katsastuksessa tänäkin vuonna ilman säätöjä...
Guest pile Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2004 jämerää mutta en ole joutunut itse tekemään mitään vuosien varrella käsijarrulle ja hyvin on katsastuksessa pelittänyt ja katsastussetä on oikeastaan ainut joka sitä käyttää.
HRA33 Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2004 Dodiin. Tein juurikin noiden Mikon ohjeiden mukaan ja nyt pitää kuin tauti. Suuret kiitokset vinkistä ja nyt äkkiä leimalle.
Msk383 Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2004 Eipä kestä. Itselläni oli pari vuotta sitten ongelmia juuri käkkärin kanssa enkä saanut sitä itse fiksattua vaikka purin satulat ja kaikki moneen otteeseen. Edes kaksi käyntiä korjaamolla ei tuottanut tulosta eikä biili mennyt leimasta läpi. Eräänä kauniina kesäpäivänä sitten "tsuppailin" asennusjuomaa pihalla ja päätin vielä kerran nostaa perän ylös ja ihmetellä jarruja.. Silloin se välähti. Näin jälkeen päin voin todeta että taas kerran se kuudesti tsupsahtava asennuspäkki auttoi .
Senior Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2004 Mäyriksellä olisi korjannut molemmat puolet....
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään